AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Del Skrevet 9. desember 2015 Som overskriften sier, er det noen skuespillere du synes er dårlige, irriterende eller helst unngår å se filmer som de spiller i?Jeg for min del hopper glatt over filmer med Hugh Grant og Kristen Stewart. Anonymkode: 0be66...03b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dundertrollet Skrevet 9. desember 2015 #2 Del Skrevet 9. desember 2015 Styrer unna filmer med Jennifer Aniston. Hun var flink i Friends, men i filmer...nope! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Del Skrevet 10. desember 2015 Klarer ikke Owen Wilson og er lite begeistret for Adam Sandler. Anonymkode: 3a284...c1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calleia Skrevet 10. desember 2015 #4 Del Skrevet 10. desember 2015 Klarer ikke Owen Wilson og er lite begeistret for Adam Sandler.Anonymkode: 3a284...c1f Som jeg skulle sagt det selv.. Owen Wilson styrer jeg helt unna! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chestnut Skrevet 10. desember 2015 #5 Del Skrevet 10. desember 2015 Han fra Borat, oh my for en irriterende type... Hugh Grant, fordi han er den samme karakteren i alle filmer. Kristen Stewart, fordi hun bare har ett ansiktsuttrykk. Channing Tatum, burde heller vært modell, for skuespillertalent har han ikke... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 10. desember 2015 #6 Del Skrevet 10. desember 2015 Jeg sliter med Nicholas Cage og Keira Knightley. Trolig fordi de bare har ett ansiktsuttrykk hver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2015 #7 Del Skrevet 10. desember 2015 Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger, Bruce Willis og andre actionfyrer som jeg ser for meg, men ikke husker navnet på i farta. Mye muskler, men bare ett ansiktsuttrykk. Er ikke helt sikker på at jeg hadde likt dem noe bedre om de hadde hatt to uttrykk hver heller. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 10. desember 2015 #8 Del Skrevet 10. desember 2015 Jeg sliter med Nicholas Cage og Keira Knightley. Trolig fordi de bare har ett ansiktsuttrykk hver. Cage? Han har jo en hel drøss av dem, det er liksom det han er kjent for. Trynet ditt blir ikke et internettfenomen om du bare har ett av dem. Jeg har vel egentlig ingen skuespillere jeg nedlegger veto mot, men dårligere komikere er ganske fæle. Rob Schneider, Adam Sandler, Kevin James, Wayans-brødrene, Chris Tucker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rabelais Skrevet 10. desember 2015 #9 Del Skrevet 10. desember 2015 Jeg sliter med Nicholas Cage og Keira Knightley. Trolig fordi de bare har ett ansiktsuttrykk hver. Knightley kan jeg være enig i, det var vel en filmkritiker som mente at hun "acts with her teeth", en beskrivelse jeg finner ganske treffende.Men Cage? Han sprenger jo nesten skalaen i begge ender med alt fra finstemt underspill, som senest i Joe, til det mest hårreisende overspill (det han selv kaller "superacting") i filmer som Deadfall og Vampire's Kiss. Han er en fantastisk skuespiller når han treffer skikkelig, noe den Oscar-belønnede rolletolkningen i Leaving Las Vegas er et utmerket eksempel på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #10 Del Skrevet 10. desember 2015 Sliter med Tom Cruise og Adam Sandler. Anonymkode: dca8c...817 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 10. desember 2015 #11 Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) Denzel Washington, ser ingen filmer med han. Endret 10. desember 2015 av -Jiinxs- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. desember 2015 #12 Del Skrevet 10. desember 2015 ---Men Cage? Han sprenger jo nesten skalaen i begge ender med alt fra finstemt underspill, som senest i Joe, til det mest hårreisende overspill (det han selv kaller "superacting") i filmer som Deadfall og Vampire's Kiss. Han er en fantastisk skuespiller når han treffer skikkelig, noe den Oscar-belønnede rolletolkningen i Leaving Las Vegas er et utmerket eksempel på.Jeg er enig med deg at han er helt fantastisk bra når han virkelig treffer, men når det er sagt .. får litt følelsen av at han ikke har spesielt god teft for å velge de beste rollene men, underholdende blir det jo, om ikke annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 10. desember 2015 #13 Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) w Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chauve-Souris Skrevet 10. desember 2015 #14 Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger, Bruce Willis og andre actionfyrer som jeg ser for meg, men ikke husker navnet på i farta. Mye muskler, men bare ett ansiktsuttrykk. Er ikke helt sikker på at jeg hadde likt dem noe bedre om de hadde hatt to uttrykk hver heller. Bare fordi du ikke liker actionfilmer kan du jo ikke mene at alle disse bare har ett ansiktsuttrykk, litt rart uttrykk i grunn i det hele tatt, ansiktsuttrykkene deres passer jo til rollene, skal de se lei seg ut mens de skyter noen da , men det var en digresjon... Spesielt når du skriver "og andre actionfyrer som jeg ser for meg", det virker jo som om du dømmer alle actionskuespillere på en sjanger du ikke liker. Forøvrig, Arnold i Terminator, spiller jo tross alt en robot Endret 10. desember 2015 av Chauve-Souris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. desember 2015 #15 Del Skrevet 10. desember 2015 Jeg vil ikke si at jeg direkte misliker de, men styrer som oftest unna filmer med Sean Connerey, Adam Sandler, Rosie Perez eller Cathrine Zeta-Jones. Sliter litt med Jack Nicholson og Jim Carrey også .. men synes de begge spiller ganske bra innimellom. Er sikkert andre også, men disse kom jeg på nu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 10. desember 2015 #16 Del Skrevet 10. desember 2015 Aksel Hennie 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. desember 2015 #17 Del Skrevet 10. desember 2015 Aksel Hennie Men, han er jo så søøøøt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 10. desember 2015 #18 Del Skrevet 10. desember 2015 Styrer helt unna filmer med Adam Sandler, Ben Stiller og Jim Carrey. Synes de er vanvittig teite, humoren deres er alt for overdreven. De spiller alltid skikkelig dumme, spesielt Jim Carrey tar litt for mye av i filmene sine 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 10. desember 2015 #19 Del Skrevet 10. desember 2015 Tom cruise ,ekkel type . bare se dokumentaren om scientologi kirken der han er medlem. Det er en syk sekt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 10. desember 2015 #20 Del Skrevet 10. desember 2015 den dokumentaren ligger på netflix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg