Tor23 Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 (endret) Hei er en gutt i 20 åra, har vært i et forhold i 2.5 år nå, dette ble slutt for ca 2 mnder siden.Etter det ble slutt har jeg vært ganske løs ute på byen, ligget med de fleste som har prøvd seg, klarer heller ikke helt å slutte med det.Er dette normalt? Endret 9. desember 2015 av Tor23
Gjest O.G. Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Hei er en gutt i åra, har vært i et forhold i 2.5 år nå, dette ble slutt for ca 2 mnder siden.Etter det ble slutt har jeg vært ganske løs ute på byen, ligget med de fleste som har prøvd seg, klarer heller ikke helt å slutte med det.Er dette normalt?Ja.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Nei...Hva som er "normalt" har ingen betydning, da man skal gjøre det som føles er rett for en selv.Hva får du ut av dette ts? Synes jeg hører en angrende mann? Du prøver å fylle en tomhet med å ligge rundt, men du blir bare ennå mer tom av å holde på sånn. Og mye mindre attraktiv! Anonymkode: 573d8...804 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Pul og kos deg. Du kommer aldri til å pule like attraktive kvinner som du gjør nå. Bare husk å beskytte deg Anonymkode: 36864...ff1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 Er normalt på din alder ja , men du bør passe på å bruke kondom og passe på ryktet ditt, for ingen som er bra konemateriale vil ha en mann som har ligget med halve byen så du kan slite med å få deg dame senere ! Anonymkode: 70c25...138 4
mjauritz Skrevet 9. desember 2015 #6 Skrevet 9. desember 2015 Herlighet ja, det er helt normalt.Syntes det er fint du får det litt "ut av systemet" nå enn at du holder igjen og angrer på alt du ikke gjorde når du blir eldre 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #7 Skrevet 9. desember 2015 Er normalt på din alder ja , men du bør passe på å bruke kondom og passe på ryktet ditt, for ingen som er bra konemateriale vil ha en mann som har ligget med halve byen så du kan slite med å få deg dame senere !Anonymkode: 70c25...138Alle damer vil ha en mann som er ettertraktet. Om han har pult mange vitner det om at han er attraktiv og at det er noe han gjør som damer vil ha. Dermed sier den neste også bæææææ og hiver seg på.Så det må du ikke være redd for TS, kjør på og kos deg. Ikke vær så redd for å ikke finne noe bra konemateriale for de finnes ikke. Anonymkode: 36864...ff1 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #8 Skrevet 9. desember 2015 Alle damer vil ha en mann som er ettertraktet. Om han har pult mange vitner det om at han er attraktiv og at det er noe han gjør som damer vil ha. Dermed sier den neste også bæææææ og hiver seg på.Så det må du ikke være redd for TS, kjør på og kos deg. Ikke vær så redd for å ikke finne noe bra konemateriale for de finnes ikke.Anonymkode: 36864...ff1Tull, kunne aldri falt meg inn å røre en som har ligget med mange ! Jeg vil ha en ektemann jeg kan være stolt av, ikke skamme meg over som mange kan si "han der har jeg også sett privatdelene til". - æsj! Anonymkode: 70c25...138 2
gjest 321 Skrevet 9. desember 2015 #9 Skrevet 9. desember 2015 Hei er en gutt i 20 åra, har vært i et forhold i 2.5 år nå, dette ble slutt for ca 2 mnder siden.Etter det ble slutt har jeg vært ganske løs ute på byen, ligget med de fleste som har prøvd seg, klarer heller ikke helt å slutte med det.Er dette normalt?Husk kondom!Så lenge du ikke føler deg dårlig i etterkant, og dette er noe som er givende og positivt for deg. Så er det vel bare å kjøre på:)Og ja, jeg kjenner endel gutter som "pløyer" over en ny jente hver helg. Så du er ikke alene om det.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #10 Skrevet 9. desember 2015 Pul og kos deg. Du kommer aldri til å pule like attraktive kvinner som du gjør nå. Bare husk å beskytte degAnonymkode: 36864...ff1I tillegg lettest, er jo drøss av fulle jenter på 18-årssteder man kan prøve seg på. Litt vanskleigere når det blir mindre akseptabelt å være full og kline med alle. Anonymkode: 8b8b3...62a
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #11 Skrevet 10. desember 2015 I tillegg lettest, er jo drøss av fulle jenter på 18-årssteder man kan prøve seg på. Litt vanskleigere når det blir mindre akseptabelt å være full og kline med alle.Anonymkode: 8b8b3...62aEldre damer har også blitt mer kyniske og bitre med alderen også, i tillegg til at de ikke er like freshe. Så da er det absolutt bedre med sprudlende og møkkafulle jenter i 18-20 års alderen. Strammere er de i fisken også. Anonymkode: 36864...ff1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #12 Skrevet 10. desember 2015 Eldre damer har også blitt mer kyniske og bitre med alderen også, i tillegg til at de ikke er like freshe. Så da er det absolutt bedre med sprudlende og møkkafulle jenter i 18-20 års alderen. Strammere er de i fisken også.Anonymkode: 36864...ff1ja... det tror jeg alt om... for all del... ønsk de lykke til. så søtt. hehe... Anonymkode: e96c2...b90
Inwe Skrevet 10. desember 2015 #13 Skrevet 10. desember 2015 Har du lyst, har du lov (så lenge de har lyst også). Nyt singellivet og ha det gøy. Om du vil ligge rundt gjør du det. Jeg er av den oppfatning at man kan gjøre det man vil som singel, så lenge man er trofast i et forhold. Har du derimot ikke lyst, lar du vær. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå