Gå til innhold

Hva gjør jeg feil i datingen? Ingen vil ha meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg gjør noe feil når det kommer til dating og når det kommer til å velge ut riktige typer for meg som er ute etter det samme. Jeg har prøvd å ikke være kresen. Jeg har også møtt de fleste flere ganger uten at det har blitt noe mer mellom oss. 

1. Vi møttes. Han virket som en veldig ok type. Virket seriøs. Han kom også med flere seriøse spørsmål som omhandlet barn, når jeg har tenkt å flytte osv. Men noen ganger var han stikk motsatt. Da virket det som han kun var ute etter sex. Jeg avsluttet datingen med han pga det, men han har i ettertid prøvd å få meg til å forstå at han ikke kun er ute etter sex, men noe seriøst. 

2. Vi traff hverandre et par ganger. Han var klar til å bli sammen med meg omtrent med en gang. Men det virket ikke som han likte meg, det virket heller osm han ville ha kjæreste fordi det er "status". 

3. Traff han over tid. Hadde en ok tone, den bedret seg etterhvert. Han var ute etter noe seriøst, men han snakket ofte om tidligere forhold. Måtte tilslutt konkludere med at han ikke var over eksen. Han ville også "lete videre" som han sa, for jeg var den første han datet. 

4. Truffet hverandre over en laaaang periode. Vi har begge møtt på hinder privat, noe som har gjort at vi ikke har hatt den helt optimale tiden til å bli kjent. Holder fremdeles på med han. Jeg er den første han dater etter eksen (håper det ikke er negativt og at han vil lete videre). Vi har snakket om dette og blitt enige om å gi datingen litt mer tid også finne ut hva som skjer mellom oss (han virket positiv til dette). Vet ikke hvor mye tid jeg skal gi da, for jo lengre jeg venter jo mer skuffet vil jeg jo bli om det ikke skjer noe mer mellom oss. 

Så ja, jeg vet ikke om jeg har vært uheldig eller hva. Jeg trenger sår tips om hvordan jeg skal velge riktige typer som er ute etter noe seriøst. Jeg bruker tinder. Å møte gutter via venner er håpløst, å møte noen på byen fører kun til sex, sjekking via aktiviteter funker ikke - jeg vil være aktiv og ikke "vente" på at den rette skal komme rett rundt hjørnet". 

Har holdt på å date i 1,5år nå. 

Anonymkode: 2bd99...62d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øh, det er jo du som avslutter disse forholdene. Hvordan kan du da konkludere med at ingen vil ha deg? Herfra virker det mer motsatt.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Du forklarer jo veldig godt hvorfor disse forholdene ikke funker, så vet jo ikke hva jeg skal svare deg...

Det er jo helt naturlig at du dropper en som er interessert i noe annet enn det du er (sex), eller en som ikke er over exen sin, jeg syns faktisk at folk som er for ivrig til å hoppe inn i et forhold er også lurt å passe seg for.. Så kanskje du har vert uheldig ja.

Endret av Red-Ruby
Skrevet

Virker som du nesten "leter" etter en grunn til å avslutte med en gang.

Et slite snev av usikkerhet eller en feil kommentar og vips så er de ute av livet ditt, på en måte.

• Liker 1
Skrevet

Du høres for desperat ut. Du skriver føesk ingenting om hvilken kjemi du hadde med hver av disse...ramser de bare opp som en "kandidat til ditt familieprosjekt"...Møt folk i andre settinger der det ikke lyyyser dating. Du har dessuten bare prøvd i 1.5 år, det tar TID å finne den rette. Virker mer som du er opptatt av å "få en kjæreste" enn og faktisk falle for en som kan bli din kjæreste..som om fornuften og din planlegging er viktigere enn dine følelser...

Anonymkode: 310ea...a23

• Liker 1
Skrevet

Man må kysse mange frosker for å finne prinsen ! Sånn er det med alle

Anonymkode: b6489...60e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...