Gå til innhold

Fatter ikke hva en kvinne skal se i meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved første øyekast er jeg ikke en kjekkas.... Så jeg aner ikke hva en kvinne skal se i meg, og hvordan hun skal bli betatt / forelsket. 

Utseende betyr jo masse!

Anonymkode: 72f9e...213

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, men du kommer langt med utstråling og sjarm.også! 

• Liker 5
Skrevet

Ulike mennesker foretrekker ulike typer utseende. Selv liker jeg små, søte menn foran høye og muskuløse for eksempel. Alle har ulike preferanser. :) Dessuten er personligheten avgjørende uansett. Jeg har aldri vlitt forelsket i utseendet til en mann. Personligheten derimot, uavhengig av utseende.

Anonymkode: f44de...045

• Liker 4
Skrevet

Du må først se verdien i deg selv før andre ser verdien i deg. Overskriften din lyyyser at du ikke gjør det...Jobb med selvbildet ditt!

Anonymkode: 8337b...1cb

• Liker 4
Skrevet

Og så ser du rundt deg, ser alle de andre "ikke akkurat kjekkas"-mennene, og så skjønner du at det er mer enn utseendet som teller. 

• Liker 7
Skrevet

Og så ser du rundt deg, ser alle de andre "ikke akkurat kjekkas"-mennene, og så skjønner du at det er mer enn utseendet som teller. 

Jepp, penger 

Anonymkode: d9bb7...e03

• Liker 2
Skrevet

Utseende betyr faktisk en hel del, men å være ren, ha fin hud, og lukte godt kommer man lang vei. Alle kan få til det.

Å begynne å trene og få en fin stram kropp, kanskje noen synlig muskler og så gjør det kanskje ikke så mye at du ikke er en 10'er..

Jeg er nå 23 og innser hvor viktig det er for meg med god kjemi, at vi kan snakke om alt, le om alt og en mann som virkelig bryr seg om meg og forholdet. Mener at menn som er "usikre på om de er klar" og som er "vanskelig" er ingenting å spare på lengre. Jeg forstår det når vi er 18, men nå syns jeg bare det er veldig uromantisk. Så jobb med det, tror du kommer lang vei..

Skrevet

Jepp, penger 

Anonymkode: d9bb7...e03

Ja, for menn med utseende og penger er jo de eneste som får seg damer..

• Liker 7
Skrevet

Penger er jo ikke vanskelig å skaffe, og selv jeg klarer å late som jeg er intelligent lenge nok til å få meg et ligg. Heldigvis er jeg en Gud i senga, så etter det blir vi enten i lag eller så gjennomskuer de mine personlighetsforstyrrelse og forsvinner. Men så er ikke jeg uattraktiv heller da. 

Skrevet

Men så er ikke jeg uattraktiv heller da. 

Nei, det er jeg enig med deg i. Så lenge du ikke åpner kjeften. Men dessverre må du jo det. Og med det...

Anonymkode: eb6dd...ec8

• Liker 8
Skrevet

Nei, det er jeg enig med deg i. Så lenge du ikke åpner kjeften. Men dessverre må du jo det. Og med det...

Anonymkode: eb6dd...ec8

Vet du hvordan jeg ser ut? Oo

Skrevet

Synes ofte at jeg ser lite pene menn sammen med vakre jenter. Klart, man scorer sikkert mye førsteinntrykk med et godt utséendet, men det betyr ikke at man er sjanseløs om man ikke har det! ;)

Jeg er i hvert fall svært svak for humor. Er han en moroklump, så kan jeg se forbi de fleste turn offs :P

• Liker 5
Skrevet

MGTOW. Sjekk det ut. Finn lykke i å være alene istedet for å tro at en kjæreste vil gi deg det.

Anonymkode: f55ad...37c

Skrevet

TS: Du har ingen andre kvaliteter da? 

Skrevet

Vet du hvordan jeg ser ut? Oo

Du er ikke vanskelig å gjenkjenne ;) 

Anonymkode: d25d0...a17

Skrevet

Du er ikke vanskelig å gjenkjenne ;) 

Anonymkode: d25d0...a17

Nå blir jeg snart paranoid Oo

Skrevet

du må nok vente til ho er 35+, er fortsatt barnløs og kroppen begynner å forfalle.
er da dem innser at de ikke lenger greier å dra inn såkalte "neomaskuline" menn og heller må ta til takke med han snille gode karen.

Skrevet

Selv de ekleste og mest håpløse får seg kjæreste. Noe denne tråden er et eksempel på. Ta en titt, TS, og få deg en god latter.

Anonymkode: 2f306...67f

• Liker 2
Skrevet

Sjarm og kjemi kommer før utseende. Dessuten har vi alle forskjellige preferanser når det kommer til utseende. :)

Anonymkode: faebf...fd3

Gjest Badebuksa
Skrevet

Ved første øyekast er jeg ikke en kjekkas.... Så jeg aner ikke hva en kvinne skal se i meg, og hvordan hun skal bli betatt / forelsket. 

Utseende betyr jo masse!

Anonymkode: 72f9e...213

mindre enn du tror, se deg omkring. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...