Gå til innhold

Gir opp, ønsker å finne surrogatmor. Noen som har erfaring eller vet om noen som har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir opp å få biologiske barn på naturlig måte, kroppen min støter ut alt av håp (bokstavelig talt, sa..) men vi har så lyst på barn som er våre egne... Ønsker ikke å høre at vi er egoistiske nå, vi vet det er mange flotte barn som kan adopteres og trenger et hjem.. :(

Men jeg bare lurer om det er noen som vet noe? Vi har sjekket litt på nettet, ser ut som India er "populært" når det kommer til sånt, ellers er det USA. 

Priser osv varierer veldig. Har nevnt dette til legen, men han sier vi ikke må gi opp og tydeligvis ikke ønsker at vi gjør dette. Har prøvd i 5 år. 

Anonymkode: 89a2d...bb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke noe spesielt om det, men jeg mener å ha lest at India nå er utelukket ettersom de har forbudt slikt nå. 

Anonymkode: f36cf...26e

• Liker 2
Skrevet

Gir opp å få biologiske barn på naturlig måte, kroppen min støter ut alt av håp (bokstavelig talt, sa..) men vi har så lyst på barn som er våre egne... Ønsker ikke å høre at vi er egoistiske nå, vi vet det er mange flotte barn som kan adopteres og trenger et hjem.. :(

Men jeg bare lurer om det er noen som vet noe? Vi har sjekket litt på nettet, ser ut som India er "populært" når det kommer til sånt, ellers er det USA. 

Priser osv varierer veldig. Har nevnt dette til legen, men han sier vi ikke må gi opp og tydeligvis ikke ønsker at vi gjør dette. Har prøvd i 5 år. 

Anonymkode: 89a2d...bb4

velg USA isåfall. Surrogatmødre i India er ofte ofre for menneskehandel.

Anonymkode: 02434...afa

• Liker 2
Skrevet

Skal dere gjøre det så må dere gjøre det skikkelig, USA har skikkelige regler og ordninger for surrogati.

Anonymkode: 58250...6fd

Skrevet

Ønsker ikke å høre at vi er egoistiske nå, vi vet det er mange flotte barn som kan adopteres og trenger et hjem.. :(

Det er IKKE mange barn som kan adopteres og trenger et hjem. Det er langt færre barn som frigis til adopsjon enn det er familier som ønsker å adoptere. Alle barn som først frigis til adopsjon, får et hjem. De mange barn i verden som trenger et hjem, er ikke tilgjengelig for adopsjon. Så om noen sier noe slikt, er de bare kunnskapsløse.

Mhp surrogat, så har India begynt å jobbe med forbud og handler om utnytting, så det er nok best å vende blikket mot USA først som sist. 

Lykke til!! 

Anonymkode: 8a6f3...9c2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...