kkristin Skrevet 4. oktober 2004 #1 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hun er femten mnd. og en kjempeglad og harmonisk jente. I det siste har hun blitt veldig krevende. Hun skifter om fra å være en strålende sol, til neste øyeblikk til å legge seg ned på gulvet å sutre og klage. Noen ganger hvis hun slår seg litt, og jeg strekker ut armene mot henne, kommer hun, jeg tar henne opp, og idet jeg begynner å trøste henne kan hun plutselig skrike "neeei" og vri seg ut av armene mine. Jeg vet jo at dette er en naturlig fase, løsrivelse. Prosessen der hun dras i to retninger. Mot trangen til å være selvstendig og behovet å være avhengig. Men alikevel er det kjekt å høre om noen andre kjenner seg igjen i dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 4. oktober 2004 #2 Del Skrevet 4. oktober 2004 he he he he..... jeg tror ALLE kjenner seg igjen i dette.... hvis ikke så lyver de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 4. oktober 2004 #3 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jah! Tror jeg og! Da jeg var på kontroll med datteren min i den alderen, sa helsesøster: -Nåh, har hun begynt å legge seg på gulvet og hyle, eller..? Så det der gjelder nok de aller fleste, gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 4. oktober 2004 #4 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg kjenner meg iallefall igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglene Skrevet 4. oktober 2004 #5 Del Skrevet 4. oktober 2004 Kjenner meg igjen ja! Jeg syns perioden 1.5år til 2.5år var en tavel og krevende periode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ung mor Skrevet 5. oktober 2004 #6 Del Skrevet 5. oktober 2004 guttungen bare sutrer.. slenger seg ikke på gulvet.. Men finner han ut at han ikke får lov til noe, eller han rett og slett bare har lyst.. Ja, da skriker han... uansett hva vi gjør.. og kos gjør det om mulig kanskje bare enda værre :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå