AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Jeg har en seng jeg har hatt i mange år, som begynner å bli vond å ligge i. Sover ikke godt lenger. Så da trenger jeg en ny seng. Er det noen dere anbefaler, som ikke er så dyr? Enten 150/180cm. Pleier det være salg på møbler i januar? Jeg bor i vestfold, så at den er å få tak i her er fint :-) Anonymkode: c917c...4de
ajarRun Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 (endret) Bare dra på Ikea og prøv dem ut? Umulig å si hvilken madrass du foretrekker. Kanskje du ikke trenger å bytte ut sengen da, du kan jo bare kjøpe en skikkelig madrass?De har til og med garanti slik at kan bytte den dersom du ikke blir fornøyd. Endret 9. desember 2015 av ambivalentReaction
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 (endret) w Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Jeg elsker Ikea-senga mi. Sultanmadrass. Hatt den i 10 år snart. Fabelaktig madrass!Dra dit og prøveligg for å finne en du kan sove godt i. Noen liker myke, andre harde. Sultan har nok i mange typer. Anonymkode: 925b9...abf
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 Anbefaler IKKE jysk. Sengene er av ufattelig dårlig kvalitet og er ubehagelige etter få måneder. Overmadrassen er syltynn og flytter på seg, du får en herlig liten, kronisk dump i sengen etter få måneder. To av sengene fra Jysk, rammemadrass, har to deilige, harde metall-dritt stikkende opp i ryggen på deg. Gratis massasje altså, med blod og gørr og alt. Løwly. Etter det så har jeg aldri kjøpt ei seng fra jysk igjen, og aldri mer. Skeidar har gode senger til en billig penge. F.eks 150x200 http://www.skeidar.no/produkter/star-spirius-ny-rammekontinental-150x200-cm til 3000kr180x200 http://www.skeidar.no/produkter/star-spirius-180x200-cm-rammekontinental til 3500krJeg har den som er 150x200. Hadde tenkt å kjøpe 120 til 2500kr eller noe, også var den på 150 på tilbud til samme pris, så da gikk jeg for den. Eeeelsker sengen min. Nå har ikke jeg kjøpt fra møbelringen eller ikea. Kun jysk og skeidar. Og skeidar kommer jeg til å gå for neste gang også. Elsker sengen min. Mye seng til en billigpenge. Du kan også kjøpe overmadrass etter din ønske til en billig penge. Eller i mine øyne så koster de like mye som en helt ny seng. 3000kr er jo lommerusk for ei seng synes nå jeg da, spesielt når den varer mye lengre enn jysk sine f.eks. Takk for svar, det er ikke langt unna, så skal ta en titt Anonymkode: c917c...4de
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #6 Skrevet 9. desember 2015 Jeg elsker Ikea-senga mi. Sultanmadrass. Hatt den i 10 år snart. Fabelaktig madrass!Dra dit og prøveligg for å finne en du kan sove godt i. Noen liker myke, andre harde. Sultan har nok i mange typer.Anonymkode: 925b9...abfJeg glemte at IKEA hadde senger ja. Men hadde aldri trodd de var gode Skal ta meg en tur dit også på nyåret. Anonymkode: c917c...4de
Batteri Skrevet 11. desember 2015 #7 Skrevet 11. desember 2015 Jeg er strålende fornøyd med min IKEA Sultan Singås- madrass. Anbefales!
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #8 Skrevet 11. desember 2015 Overmadrassen ligger ikke i ro i Ikea-sengen, hva gjør man???Har festet den med bånd, men det hjelper ikke. Har laken som tres over hele madrassen + overmadrassen, men nei, overmadrassen sklir ned og ut til siden. Anonymkode: 11c0c...43a
MapleSirup Skrevet 12. desember 2015 #9 Skrevet 12. desember 2015 (endret) Overmadrassen ligger ikke i ro i Ikea-sengen, hva gjør man???Har festet den med bånd, men det hjelper ikke. Har laken som tres over hele madrassen + overmadrassen, men nei, overmadrassen sklir ned og ut til siden. Anonymkode: 11c0c...43aEnig i at det skjer!Det koster 25,- for en rull med sånn teppestopper, eller hva det heter...Antiskligreie Det funker som fy! Endret 12. desember 2015 av MapleSirup 1
Poserose Skrevet 12. desember 2015 #10 Skrevet 12. desember 2015 Jeg har også hatt IKEA rammemadrass, det var ikke den billigste, men den var rimelig og veldig god Men overmadrass er viktig. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #11 Skrevet 12. desember 2015 Jeg fant meg en fantastisk seng på bohus, senga kosta ti, men jeg fikk den for seks tusen 👍 Kunne ikke annet enn å slå til. Desverre kommer den ikke før etter nyttår, så det blir sofaen på meg de neste ukene. Takk for tipsene deres! :-) Anonymkode: c917c...4de
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #12 Skrevet 12. desember 2015 Jeg fant meg en fantastisk seng på bohus, senga kosta ti, men jeg fikk den for seks tusen 👍 Kunne ikke annet enn å slå til. Desverre kommer den ikke før etter nyttår, så det blir sofaen på meg de neste ukene. Takk for tipsene deres! :-) Anonymkode: c917c...4de det var TS forresten! Anonymkode: c917c...4de
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #13 Skrevet 12. desember 2015 Enig i at det skjer!Det koster 25,- for en rull med sånn teppestopper, eller hva det heter...Antiskligreie Det funker som fy! Å, tusen takk for godt tips. Det skal jeg kjøpe og teste ut! Det var jo genialt egentlig, tusen takk snille du!Håper du får en vidunderlig jul siden du har spart oss for å kjøpe ny seng eller iallfall ny overmadrass. Kjøpte begge deler i sommer. Anonymkode: 11c0c...43a
MapleSirup Skrevet 12. desember 2015 #14 Skrevet 12. desember 2015 Å, tusen takk for godt tips. Det skal jeg kjøpe og teste ut! Det var jo genialt egentlig, tusen takk snille du!Håper du får en vidunderlig jul siden du har spart oss for å kjøpe ny seng eller iallfall ny overmadrass. Kjøpte begge deler i sommer. Anonymkode: 11c0c...43aHehe. Så bra! Gladnyhet Håper det fungerer da! Det hjelper godt her, ihvertfall :)
MapleSirup Skrevet 12. desember 2015 #15 Skrevet 12. desember 2015 PS: husk å dele opp i strimler (på størrelse med en dørmatte ca) og legg de annenhver opp og ned.Det er liksom en rett og en vrang på antisklien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå