AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Hei:) Jeg er en transe som simpelthen bare elsker kjoler, både korte og lange, og sikkert har nok av det (dvs litt for mange, neppe mange jenter som har like mange - hihi). Med kjoler hører høyhælte sko, og her trenger jeg litt gode råd. Jeg lurer på hvilke farver som dere synes passer. Kjolene mine er alt fra svart til lyse farver. Hva bør den feminine garderoben inneholde? Nå har jeg svarte sko og et par med gullfarve.Veldig takknemlig for tips og råd Anonymkode: afcbc...d7b
Gjest lipgloss Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Hei:) Jeg er en transe som simpelthen bare elsker kjoler, både korte og lange, og sikkert har nok av det (dvs litt for mange, neppe mange jenter som har like mange - hihi). Med kjoler hører høyhælte sko, og her trenger jeg litt gode råd. Jeg lurer på hvilke farver som dere synes passer. Kjolene mine er alt fra svart til lyse farver. Hva bør den feminine garderoben inneholde? Nå har jeg svarte sko og et par med gullfarve.Veldig takknemlig for tips og rådAnonymkode: afcbc...d7bHei hadde vært kjekt å bli kjent med deg,ikke akkurat så mange transer her inne,pm meg visst du har lyst Hadde vært gøy med en liten jenteprat
Gjest glitterogfjas Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Et par med nude pumps går jo til alt, i tillegg syns jeg et par med røde er klassisk og kan sprite opp et antrekk
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Det er ikke nødvendigvis noen faste regler for hvilke skofarger som passer til hvilke kjoler. Helheten teller. Sko, veske, smykker og annet tilbehør bør harmonere. Har du blå sko, er det også fint med en veske i samme farge. Gullsko og tydelige gullsmykker er også et godt eksempel. Svarte sko er som regel et trygt valg, særlig på vinteren, med svarte strømper til. Til lyse, lette, mer sommerlige kjoler, er det ofte finere med lyse strømper og nude sko, eller sko i en annen farge som ikke er svart. Anonymkode: fe11d...292 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 Et par med nude pumps går jo til alt, i tillegg syns jeg et par med røde er klassisk og kan sprite opp et antrekk Nude pumps høres ut som et veldig bra tips, ja takk :). Røde sko kan være utrolig lekkert, men det er kanskje også mer vågalt med tanke på at det kan bli litt mye å bruke sammen med kjole i annen sterk farve? Anonymkode: afcbc...d7b
Gjest glitterogfjas Skrevet 10. desember 2015 #6 Skrevet 10. desember 2015 Nude pumps høres ut som et veldig bra tips, ja takk :). Røde sko kan være utrolig lekkert, men det er kanskje også mer vågalt med tanke på at det kan bli litt mye å bruke sammen med kjole i annen sterk farve? Anonymkode: afcbc...d7bOm det er en nøytral farge syns jeg rødt blir veldig fresht. Om kjolen har sterk farge kan det fortsatt bli fint, det kommer litt ann på fargen og om den går greit med rødt. Jeg syns det kan bli veldig kult med spreke farger både på kjole og sko, men det kommer selvsagt ann på hva en liker selv og føler seg komfortabel i Det er uansett veldig lekkert til en lys eller sort kjole syns jeg.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #7 Skrevet 10. desember 2015 Om det er en nøytral farge syns jeg rødt blir veldig fresht. Om kjolen har sterk farge kan det fortsatt bli fint, det kommer litt ann på fargen og om den går greit med rødt. Jeg syns det kan bli veldig kult med spreke farger både på kjole og sko, men det kommer selvsagt ann på hva en liker selv og føler seg komfortabel i Det er uansett veldig lekkert til en lys eller sort kjole syns jeg.Å ja, veldig enig i at det kan være veldig flott til hvit/ lys eller svart kjole, jeg ser det. Du har solgt meg på den idèen nå Må få sett litt på nettet snart..Ellers har jeg også noen kjoler i litt sterke farver som nok ikke går med rødt, og hvor jeg kanskje synes nude blir litt "feil", feks en lang kjole i navy blue, og en litt kortere i cerise. Hva passer bra til disse farvene? Anonymkode: afcbc...d7b
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #8 Skrevet 10. desember 2015 Det er ikke nødvendigvis noen faste regler for hvilke skofarger som passer til hvilke kjoler. Helheten teller. Sko, veske, smykker og annet tilbehør bør harmonere. Har du blå sko, er det også fint med en veske i samme farge. Gullsko og tydelige gullsmykker er også et godt eksempel. Svarte sko er som regel et trygt valg, særlig på vinteren, med svarte strømper til. Til lyse, lette, mer sommerlige kjoler, er det ofte finere med lyse strømper og nude sko, eller sko i en annen farge som ikke er svart. Anonymkode: fe11d...292Takk for tipsene. Jeg skal passe på at tilbehøret skal matche skoene - veldig bra, jeg tar poenget Du nevner også nude sko, tror det må gå øverst på ønskelisten nå. Jeg har også noen hvite/ eller off-white kjoler, men nude bør passe sammen med disse, tenker jeg da. Eller også røde som glitterogfjas foreslår.Men hva med kjoler i litt sterkere farver, vil det fremdeles passe med svart eller nude? Jeg er litt usikker på det.. Anonymkode: afcbc...d7b
Djungelvrål Skrevet 10. desember 2015 #9 Skrevet 10. desember 2015 (endret) Du MÅ ha et par i nude. De går til alt. Zalando fører i mange størrelser. Hvis du syns føttene dine ser lange ut i spisse sko kan du gå for rund tupp, da virkere føttene nettere. Nude sko i str 41+https://www.zalando.no/damesko-pumps/_beige_storrelse-41.42.43.44.45/ Endret 10. desember 2015 av DreamOn 1
Gjest glitterogfjas Skrevet 10. desember 2015 #10 Skrevet 10. desember 2015 Å ja, veldig enig i at det kan være veldig flott til hvit/ lys eller svart kjole, jeg ser det. Du har solgt meg på den idèen nå Må få sett litt på nettet snart..Ellers har jeg også noen kjoler i litt sterke farver som nok ikke går med rødt, og hvor jeg kanskje synes nude blir litt "feil", feks en lang kjole i navy blue, og en litt kortere i cerise. Hva passer bra til disse farvene?Anonymkode: afcbc...d7bJeg syns navy og cerise passer godt sammen med hvitt, og det er et ganske "safe" valg. Men du nevnte at du har sko i gullfarge, de tror jeg hadde blitt kjempefine her! Sko i sølv hadde også blitt veldig fint til. Det kommer litt ann på hva du selv liker og føler passer deg best, men jeg syns i hvert fall gull eller sølv er veldig fint til litt mørkere farger, spesielt de to du nevnte
Gjest Tigress Skrevet 11. desember 2015 #11 Skrevet 11. desember 2015 Eg kan ikkje heilt sjå at ikkje hudfarga sko skulle gå heilt fint til både marineblått og cerise?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #12 Skrevet 12. desember 2015 Du MÅ ha et par i nude. De går til alt. Zalando fører i mange størrelser. Hvis du syns føttene dine ser lange ut i spisse sko kan du gå for rund tupp, da virkere føttene nettere. Nude sko i str 41+https://www.zalando.no/damesko-pumps/_beige_storrelse-41.42.43.44.45/Takk for tips og linken. Mye lekkert der , selv om jeg dessverre må litt opp i størrelse. Forstår at nude is the way to go - iallfall når det gjelder sko Anonymkode: afcbc...d7b
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #13 Skrevet 12. desember 2015 Eg kan ikkje heilt sjå at ikkje hudfarga sko skulle gå heilt fint til både marineblått og cerise? Fint - som sagt var jeg usikker, men hører på deg Jeg syns navy og cerise passer godt sammen med hvitt, og det er et ganske "safe" valg. Men du nevnte at du har sko i gullfarge, de tror jeg hadde blitt kjempefine her! Sko i sølv hadde også blitt veldig fint til. Det kommer litt ann på hva du selv liker og føler passer deg best, . men jeg syns i hvert fall gull eller sølv er veldig fint til litt mørkere farger, spesielt de to du nevnte Jeg blir veldig glad når du sier det, for jeg har også tenkt på de pumpsene med gullfarge (synes de er veldig fine, men har knapt hatt dem på bena) sammen med de fargene/ kjolene. Elsker de 2 kjolene, og med flotte sko bør det bli kjemepefint. Sølvfargede sko har jeg allerede tenkt litt på, så da kjenner jeg meg også igjen i det du sier der Setter veldig stor pris rådene og tipsene her - tusen takk! Anonymkode: afcbc...d7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå