AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Kanskje litt dumt spørsmål. Men er det mulig å kjøpe putetrekk, bare det og ikke med dyne i et sett? Anonymkode: 521b3...357
peppermyntete Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Jepp. Så noen på kid forrige lørdag! Har kjøpt på alle andre "slike" butikker også
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Har sett hos IKEA og Spar Kjøp etc. Ofte i 2-pakk da. Anonymkode: 05b18...5ef
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Ja, de har i alle fall hos Ikea, Spar Kjøp, Kid, Pricess og Hansen & Dysvik. Anonymkode: 8686a...469
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 Ja og selvfølgelig Gant og Lexington om du skal gå for en dyrere kategori. Anonymkode: 8686a...469
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #6 Skrevet 9. desember 2015 Takk gud. Hunden kastet opp på putetrekket mitt, var i en standard ensfarget bare, så litt dumt å må kjøpe dynetrekk OG putetrekk.Jeg har 3 sett med dynetrekk og putetrekk som jeg bruker. To er identiske, en er annerledes. Mamma tror ikke at jeg bytter på sengen siden det er det samme vær gang. Og det var hun som kjøpte de! Den som er annerledes brukes på gjeste dynen og puten. Jeg trenger bare 2 som jeg veksler mellom. Samme med lakenet. Bytter vær uke om sommeren, annen hver om vinteren og hvis jeg ikke har vært svett eller skitten, Jeg dusjer kroppen vær kveld, så er det sagt Jeg trenger ikke mer enn to, men nå så har jeg kun ett putetrekk. Har nettopp kastet to dynetrekk som mamma kom med. stygge, ekle og dynen faller ut, så de gikk i søpla. Så orker ikke flere dynetrekk! Siden jeg har 3, og det er alt jeg trenger. Men nå så trenger jeg putetrekk, egentlig to så hvis jeg finner to-pakk så hadde det vært supert. Grunnen til at jeg spør er fordi mamma aldri har kjøpt "bare" putetrekk, kjøper alltid sett, alltid. Så ble litt usikker på om det kun finnes i sett eller ei. ts Anonymkode: 521b3...357
Gjest Margit Spat Skrevet 9. desember 2015 #7 Skrevet 9. desember 2015 (endret) Putetrekket kan vaskes på kokvask når slike uhell skjer Skyll det gjerne for hånd først for å få vekk det verste. Deretter vasker du det i vaskemaskinen så snart som mulig. Når du skal vaske det i vaskemaskinen bruker du Vanish, Bio-Spray eller annen flekkfjerner, hvis du har. Da ser jeg ikke bort fra at alle spor blir helt borte. Endret 9. desember 2015 av Margit Spat
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #8 Skrevet 9. desember 2015 Du får både putetrekk og putebeskyttelsestrekk i løskjøp. Et husmortriks er å alltid ha to putetrekk utenpå putene i senga. Da bevarer du puten lengre. Anonymkode: 316c5...b80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå