Gå til innhold

Kim Kardashian- hvorfor så kjent?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fulgt med på henne siden starten. For det første, hun kommer fra en kjent advokatfamilie. Hun ble først kjent som assistenten til Paris Hilton, derav kom tvserien om familien hennes ut. Så sextapen, etter det ble hun mer og mer etterspurt pga sitt utseende.

Grunnen til at hun er så populær er fordi hun har et pent ansikt og "former", lever et kjendisliv mange drømmer om og kan se "alt" av på tv. Men hovedsaklig at hun har et pent utseende. Samme gjelder søster Kylie, etter at hun fikset på alt som er, så ble også hun superpopulær. Siden hun er veldig attraktiv og pen, derav økende populæritet med jenter som vil se ut som henne, derav mange følgere for mest insikt i livet hennes og hvordan bli som henne.

Endret av Parrot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 31.12.2015 at 20.01, The Lost Dreamer skrev:

Hadde ikke hørt om Kim Kardashian før i fjor høst😂

Hun er vel kjent fordi hun var stylisten til Paris Hilton (?), også den sextapen + realityshowet KUWTK, selvom jeg ikke helt skjønner hvorfor de har realityshow. Jo også kan man ikke glemme rumpa😂 Neida det er ko Dash butikken også!

Syns det er ganske utrolig at dama klarte å bli superkjent når hun ikke var noe spesielt annet enn en alminnelig jente. Personlig syns jeg det er inspirerende å se hvordan både hun, familien og livet hennes (og familien) har utvikla seg. Det gir meg et håp om at alt kan skje :)

Hva så om folk gjør "drittjobber" for dem? Det er jobb, som skaffer penger. De har jo penger så seff bruker de pengene. Vedder på at mange av de som klager selv faktisk er misunnelige innerst inn fordi de TROR at The Kardashians ikke gjør en dritt, men likevel er kjente og rike.

Bra skrevet! Og enig det siste du skriver, jeg har sett nesten alle sesonger, og de jobber hele tiden med PR-oppdrag, spesielt Kim i starten. Hun mistet eksen sin (han på sextapen) siden hun ikke hadde tid til å se han pga hun jobbet så mye med modelloppdrag, reklamer, butikken, intervjuer her og der. Det var mye jobb, hele tiden, for å bli kjent nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest Atheena
Den 2. januar 2016 at 20.17, Parrot skrev:

Jeg har fulgt med på henne siden starten. For det første, hun kommer fra en kjent advokatfamilie. Hun ble først kjent som assistenten til Paris Hilton, derav kom tvserien om familien hennes ut. Så sextapen, etter det ble hun mer og mer etterspurt pga sitt utseende.

Grunnen til at hun er så populær er fordi hun har et pent ansikt og "former", lever et kjendisliv mange drømmer om og kan se "alt" av på tv. Men hovedsaklig at hun har et pent utseende. Samme gjelder søster Kylie, etter at hun fikset på alt som er, så ble også hun superpopulær. Siden hun er veldig attraktiv og pen, derav økende populæritet med jenter som vil se ut som henne, derav mange følgere for mest insikt i livet hennes og hvordan bli som henne.

Jeg har inntrykk av at hun i starten av karrieren fungerte litt som en pen "glamourmodell" og hadde modelloppdrag som gikk innenfor dette emne. De har jo klart å lage et image til alle søstrene i familien og de spenner jo i alder fra 18-37 år hvis man ikke tar med Kris. Så tror de favner mange og har klart å lage seg et slags imperium. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...