Gå til innhold

Kim Kardashian- hvorfor så kjent?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare juks ja, men det er jo hele serien også... Dette er da ingen sjokknyhet?

• Liker 1
Skrevet

Dette er ikke akkurat noen hemmelighet.

• Liker 1
Skrevet

Tviler ikke paa at hun har fylt opp rumpa litt, men hun var da en nydelig jente i tenaarene ogsaa.

Anonymous poster hash: b72b8...8b2
Skrevet

På tvserien deres tar hun jo røntgen av rumpa for å bevis at den er ekte og uten silikon, så da er vel den ekte da? Hun så bedre ut før, mener jeg, før hun fikk boblerumpe.

Skrevet

På tvserien deres tar hun jo røntgen av rumpa for å bevis at den er ekte og uten silikon, så da er vel den ekte da? Hun så bedre ut før, mener jeg, før hun fikk boblerumpe.

Man kan få større rumpe ved bruk av injeksjoner og, noe som ikke vil vises på røntgen

• Liker 2
Skrevet

butt lift. Da sprøytes det inn i rumpa og det vil ikke syns på røngten

Anonymous poster hash: e2161...66e

• Liker 2
Skrevet

butt lift. Da sprøytes det inn i rumpa og det vil ikke syns på røngten

Anonymous poster hash: e2161...66e

Det virker jo som at hun har gjort noe. Hun har gjort seg selv styggere med inngrepet ifølge meg. Synd for hun er en pen dame.

Gjest Blue Ivy.
Skrevet

Den rumpa der er ikke ekte for fem flate øre! Kim slutt å nekt for det. Vi vet alle den er fake ;)

Skrevet

Hun har ikke silikon, og det kan man se på røntgen. Hun har injeksjoner som ikke vises på røntgen.

• Liker 1
Skrevet

Man kan få større rumpe ved bruk av injeksjoner og, noe som ikke vil vises på røntgen

hun trener jo rumpa rimelig mange ganger i uka, klart den blir større av det, når den har vært stor i utgangspunktet. Ser du bilder av henne i tenårene ser du at hun er utstyrt med både bryster, rumpe med stor størrelse i tillegg til smal midje. Klart når hun da har blitt voksen har fokusert på å fremhevet dette enda mer med feks trening. Hun har fått veldig mye større rumpe og bryster etter at hun var gravid. Er jo ganske normalt at kroppen forandrer seg med årene, graviditet osv. Hun har nok ikke noe i pupper eller ryster, men hun har nok litt forskjellig i ansiktet iblant. Husk at Kanye er helt imot plastikk kirurgi siden hans mor døde under et inngrep, og han er sterkt imot at Kim skal legge seg under kniven for noe. Jeg vet hun trener hver dag tidlig tidlig om morgenen (kjenner treneren hennes), og det er et stor fokus på rumpe i hennes treningsprogram.

Anonymous poster hash: 47ec7...d80

• Liker 2
Skrevet

Kjenner du treneren til KK?

Anonymous poster hash: 83fe8...44c

Skrevet

Kjenner du treneren til KK?

Anonymous poster hash: 83fe8...44c

Ja han er svensk og heter Gunnar Peterson, har er stasjonert i USA. Han trener hele Kardashian klanen. Jeg ble kjent med han igjennom treningbransjen, da jeg har tatt en del av min utdannelse innenfor dette feltet i USA.

Skrevet

Nicki Minaj og Kim Kardashian har uten tvil fikset på både bryst og rompa si. Husker veldig godt at Michael Jackson også sa at han ikke hadde tatt plastikk kirugi. Du må være temmelig naiv hvis du kjøper alt kjendiser sier :fnise:

Anonymous poster hash: 56e8d...984
  • Liker 3
Skrevet

Skjønner ikke greia. Ser hun poster ig-bilder av rumpa si hele tiden, men den ser jo ikke ut?!

• Liker 1
Skrevet

Ja man kan sikkert trene seg til større rumpe, men ikke kom her å si at rumpa til Kim er ekte. Det tror jeg ingen ting på! Den har hun uten tvil gjort noe med

• Liker 2
Skrevet

Ja man kan sikkert trene seg til større rumpe, men ikke kom her å si at rumpa til Kim er ekte. Det tror jeg ingen ting på! Den har hun uten tvil gjort noe med

det var rimelig sto i 14 års alderen, og man kan trene seg til ganske stor rumpe om man går inn for det. Men bilder fra før og etter graviditet viser en stor økning i rumpefasongen. Hvem vet. Hun har ihvertfall ikke butimplants... Skjønner ikke at man skal påstå alle som har en stor fordel på død og liv skal ha gjort noe for å bli slik.

• Opprett ny...