minister-mio Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Noen som har noen bra tips til en ukes ferietur i januar? Et sted hvor det gjerne er litt sommer og badetemperatur og passer for to store tenåringer og foreldre.
reiseglad Skrevet 12. desember 2015 #2 Skrevet 12. desember 2015 Dubai eller Florida, hvis du ikke vil til trauste GC. 1
Kattekvinne Skrevet 12. desember 2015 #3 Skrevet 12. desember 2015 Thailand og Vietnam er supert! Deilig badevann, herlig mat og ganske billig. 1
reiseglad Skrevet 12. desember 2015 #4 Skrevet 12. desember 2015 (endret) Thailand og Vietnam er supert! Deilig badevann, herlig mat og ganske billig. Enig med deg, men da har jeg i mitt hode passert grensen for hva som er behagelig reisevei med tanke på tidsforskyving og reisevei/tid for kun en ukestur. Når jeg tenker meg om, er Florida nesten i meste laget også. Var der nå nettopp, utreise fredag, hjemme mandag etter 10 dager. Litt brutalt å komme på jobb dagen derpå.... Endret 12. desember 2015 av reiseglad
KariLeif Skrevet 15. desember 2015 #8 Skrevet 15. desember 2015 Hvis du vil på en god kort ferie da kan du besøke Litauen. der er det gode restauranter, luksus hotell og SPA for rimelig pris;) Du kan arrangere din reise i januar selv eller du kan kjøpe hele pakken som inneholder både flybilletter, spa, restaurant, og så videre. En av de arrangørene er vilniustur.lt. Finnes flere av dem. Bare titt på Internet:)
Kjetil E Skrevet 19. desember 2015 #9 Skrevet 19. desember 2015 (endret) Hvis du vil på en god kort ferie da kan du besøke Litauen. der er det gode restauranter, luksus hotell og SPA for rimelig pris;) Du kan arrangere din reise i januar selv eller du kan kjøpe hele pakken som inneholder både flybilletter, spa, restaurant, og så videre. En av de arrangørene er vilniustur.lt. Finnes flere av dem. Bare titt på Internet:)Sommer og badetempratur i Litauen i januar, ikke narr meg til å le.Hvis man ikke ønsker kanariøyene, så er vel Dubai et greit alternativ. Ikke for langt og heller ikke store tidsforskjellen, 1 eller 2 timer i forhold til Norge.Skal man oppleve sommertempraturer så er kanariøyene og Dubai/Oman nærmeste reelle alternativer.Eventuelt Eliat i Israel, hvis man av ulike grunner ikke vil til Dubai/Oman. Endret 19. desember 2015 av Kjetil E
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå