Blod Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 (endret) Jeg har fått ekstremt dilla på te. Har dere noen å anbefale? Jeg elsker spesielt te fra pukka og black cat.har bare smakt en te fra yogi, men den var så god at jeg sikkert kommer til å elske de andre spakene de har Endret 9. desember 2015 av Blod
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 Jeg er veldig fan av Fortnum & Mason, men det får du så vidt jeg vet ikke kjøpt i Norge. Jeg bunker opp hver gang jeg er i London, ellers kan det bestilles fra deres hjemmeside. Royal Blend og Countess Grey er mine favoritter. Anonymkode: f57a9...fdf
Gjest Ennasus Skrevet 10. desember 2015 #6 Skrevet 10. desember 2015 Pukka har to lakristeer, en med peppermynte og en med kanel! De er knall Søstrene grene har også et par gode teer (husker ikke merkene…) men det er hvertfal en med sugar-cookie smak, en chai te med kokos, kamillete med honning og en pepperkake-te
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #7 Skrevet 29. desember 2015 Black cat sin 24/7 serie, spesielt 22:00 sov godt: http://www.black-cat.no/category.html/velvare-24/7 Harney and sons spesielt Earl Grey supreme Anonymkode: 34cce...901
Brunhilde Skrevet 29. desember 2015 #8 Skrevet 29. desember 2015 Mine favoritter er fra Pukka: "Three Ginger" og "Lemon, Ginger & Manuka honey".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå