Alvea Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Tenkte vi kunna ha den kjente leken der man sier tre kjente personer eller karakterer og så skal nesten si hvem av de man ville giftet seg med, hvem man ville drept og hvem man ville giftet seg med for så å skrive tre nye personer/karakterer som neste deltaker igjen skal rangere.Jeg kan starte:Aksel HenniePetter NorthugKronprins Haakon Magnus
SkjultBruker Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Aiai! Kill: Aksel HenneFuck: Petter NorthugMarry: Kronprins Haakon Justin Bieber, Ashton Kutcher, Usher
Alvea Skrevet 9. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2015 Kill: Justin BieberFuck: UsherMarry: Ashton Kutcher Walter White (Breaking Bad), Jens-August Anker-Hanse (Hotell Cæsar), Michael Scofield (Prison Break)
Minitroll Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 (endret) dobbeltinnlegg redigert.. Endret 9. desember 2015 av Minitroll FEIL
Minitroll Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 Kill: Justin BieberFuck: UsherMarry: Ashton Kutcher Walter White (Breaking Bad), Jens-August Anker-Hanse (Hotell Cæsar), Michael Scofield (Prison Break) Kill: Walther WhiteFuck: Jens AugustMarry : ScofieldGerard Butler, Russel Brand, Harry Styles
Gjest Skrevet 17. desember 2015 #6 Skrevet 17. desember 2015 Burde man ikke liste både kvinnelige og mannlige kjendiser? Jeg kan jo ikke svare på dette da jeg er mann Barrack Obama, Brad Pit, Eyvind HellstrømTone Damli Aaberge, Linni Meister, Betty White
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå