AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Hei! Er en gutt på 18 som tenker å bleke tennene, men er usikker på om jeg burde gjøre det siden jeg er såpass ung? Tennene mine er dessuten litt gule og liker det ikke Anonymkode: 7d6cd...762
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Ville anbefalt deg å reise til tannlegen. Noen har skjøre tenner som ikke tåler bleking, så jeg ville ikke satt i gang med det før du har fått en bekreftelse på at det er trygt hos din tannlege. I tillegg er det viktig at man ikke har hull når man setter i gang med tannbleking. Den beste tannblekingen får du selvsagt hos din egen tannlege, men det er ofte veldig dyrt... Tror det var Dentway jeg prøvde og den var rimelig effektiv. Spørs hvor bra det er for tenna da Anonymkode: 5dbeb...8ff
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Ville anbefalt deg å reise til tannlegen. Noen har skjøre tenner som ikke tåler bleking, så jeg ville ikke satt i gang med det før du har fått en bekreftelse på at det er trygt hos din tannlege. I tillegg er det viktig at man ikke har hull når man setter i gang med tannbleking. Den beste tannblekingen får du selvsagt hos din egen tannlege, men det er ofte veldig dyrt... Tror det var Dentway jeg prøvde og den var rimelig effektiv. Spørs hvor bra det er for tenna da Anonymkode: 5dbeb...8ffHei! Har aldri hatt hull i tenna så ser ikke hvorfor jeg skulle få det nå.Nei det er ikke tannlegen, er en privatperson. Koster bare 1000,-. Anonymkode: 7d6cd...762
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #5 Skrevet 11. desember 2015 Hva tenker dere andre? Anonymkode: 7d6cd...762
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå