Gå til innhold

billig og fin restaurant i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg ser etter en billig og fin restaurant i Oslo for bestilling i helgen. Noen som har forslag? :) på forhånd takk

Anonymkode: 40a74...cd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva legger du i "fin" restaurant, og hvilket prisnivå tenker du?

Skrevet

Jensens bøffhus☺

Anonymkode: 1acdb...dcb

• Liker 1
Skrevet

Jensens bøffhus ville jeg ikke lagt igjen penger hos. Er jo så mange bedre steder å velge mellom! Jensens biffhus er turistfelle, kjenner ingen som bor i Oslo som spiser der. Samme med Egon, TGIF osv. Men du må spesifisere hva du mener med "fin" og hva billig betyr for deg. 

Anonymkode: 4f1fe...84f

• Liker 2
Skrevet

Kjempemange koselige og billige restauranter i Oslo om man vet hva man ser etter. Hva slags type mat vil du ha?

Du har for eksempel Bangkok Thai på St.Hanshaugen som har dagens thairett til 109 kroner, den metter godt og er kjempegod på smak

Anonymkode: afbf2...981

Skrevet

Jensens bøffhus ville jeg ikke lagt igjen penger hos. Er jo så mange bedre steder å velge mellom! Jensens biffhus er turistfelle, kjenner ingen som bor i Oslo som spiser der. Samme med Egon, TGIF osv. Men du må spesifisere hva du mener med "fin" og hva billig betyr for deg. 

Det kan hende.. For jeg bor ikke i Oslo☺ 

Men billig og biffen var god, og de har SOFTIS BUFFET!😀

Anonymkode: 1acdb...dcb

Skrevet

Jeg kjenner mange...  Og jeg er så lei av å bli med de ut...

Anonymkode: 3e7fc...3fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...