AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Jeg har et spørsmål.Hva slags butikker burde jeg handle klær i?Hva slags klær er moderne nå for tiden?Hva slags kundeservice er god kundeservice?Hvis jeg finner en vare f.eks på H&M på nettet som de av en eller annen grunn ikke har i en eller annen H&M butikk - kan man kreve at de ringer en annen butikk slik at man får tak i plagget?Og til sist: Hvem bestemmer over hva som skal selges av plagg, og når skjer dette mtp sesonger. Anonymkode: 9c229...1a0
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Jeg har et spørsmål.Hva slags butikker burde jeg handle klær i?Hva slags klær er moderne nå for tiden?Hva slags kundeservice er god kundeservice?Hvis jeg finner en vare f.eks på H&M på nettet som de av en eller annen grunn ikke har i en eller annen H&M butikk - kan man kreve at de ringer en annen butikk slik at man får tak i plagget?Og til sist: Hvem bestemmer over hva som skal selges av plagg, og når skjer dette mtp sesonger.Anonymkode: 9c229...1a0Det var ikke akkurat bare et spørsmål, men tvert i mot ganske mange...Jeg lurer på hvor du har befunnet deg de siste årene? Har du ligget i langvarig koma eller noe? Anonymkode: 03271...730
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Kan ikke svare på alt her, men butikkene du bør handle i må jo velges ut fra økonomi, og smak/stil, og da er det jo bare å ta en runde i nettbutikkene og se hva som fenger:)Samme med kundeservice; noen setter pris på at de ansatte kommer og spør, andre dytter øreproppene inn i øregangen og gjør seg usynlig for de ønsker å være i fred.Om jeg har funnet en vare på nett som ikke er i butikken, så har de ringt for meg når jeg har spurt om de kunne det, og noen ganger har de gjort det på eget initativ:) Anonymkode: 1d4f0...82c
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Det var ikke akkurat bare et spørsmål, men tvert i mot ganske mange...Jeg lurer på hvor du har befunnet deg de siste årene? Har du ligget i langvarig koma eller noe? Anonymkode: 03271...730nei? hvorfor spør du om det mtp at jeg spør om klær? skjønner virkelig ikke hva koma har med kleskjeder å gjøre?Tenker du på butikken Koma? Anonymkode: 9c229...1a0
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 Kan ikke svare på alt her, men butikkene du bør handle i må jo velges ut fra økonomi, og smak/stil, og da er det jo bare å ta en runde i nettbutikkene og se hva som fenger:)Samme med kundeservice; noen setter pris på at de ansatte kommer og spør, andre dytter øreproppene inn i øregangen og gjør seg usynlig for de ønsker å være i fred.Om jeg har funnet en vare på nett som ikke er i butikken, så har de ringt for meg når jeg har spurt om de kunne det, og noen ganger har de gjort det på eget initativ:)Anonymkode: 1d4f0...82cjeg kan skjønne at de ønsker å være i fred, men på en annen side så vil vel ikke servicen være den beste da?Jeg spurte om klessmak på generelt grunnlag. Takk for svar. Anonymkode: 9c229...1a0
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #6 Skrevet 9. desember 2015 nei? hvorfor spør du om det mtp at jeg spør om klær? skjønner virkelig ikke hva koma har med kleskjeder å gjøre?Tenker du på butikken Koma?Anonymkode: 9c229...1a0Nei, men du virker så uvitende at det nesten blir for dumt. Anonymkode: 03271...730
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå