AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Jeg har snakket med en fyr over nett over en liten periode, som jeg skal møte i morgen - og vi avtalte å møtes hjemme hos han, og det er første gang i møtes. Overnatting ligger litt i luften. Jeg trodde aldri jeg kom til å si ja til noe sånt, men siden vi begge bor relativt langt unna nærmeste sted med kafeer eller lignende der man kan møtes offentlig, tenkte jeg at det var like greit. Jeg er egentlig ikke ute etter noe mer enn et casual hookup, men jeg kjenner jo egentlig ikke denne fyren, og når jeg tenker over det er det kanskje litt sketchy å reise rett hjem til ham uten å egentlig kjenne ham, særlig når han bor litt øde til. Han kan jo være sprengt i topplokket for alt jeg vet. Jeg har noen kompiser som bor i nærheten av ham, som har sagt ja til å komme å hente meg dersom det skulle bli skikkelig rart. Jeg bare lurer på om dette er en god ide og om noen har gjort noe lignende før?Det ene jeg tenker på er sikkerhet. Det andre er om det skulle bli skikkelig kleint, dersom det viser seg at jeg ikke føler kjemien. Jeg tenker å heller møte ham hos han, og så avtale med kompisene mine at de henter meg ved et fast klokkeslett, og når det klokkeslettet nærmer seg, kan jeg eventuelt be dem om å avbryte dersom det viser seg å gå bra. Er det noen som har et forslag om en eventuelt unnskyldning jeg kan bruke dersom det skjærer seg og jeg ønsker å dra? Anonymkode: 53360...d66
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Trenger vel ingen unnskyldning om du dropper det fordi han er en raring så skal du vel ikke møte han igjen. Anonymkode: e70b1...1ea 2
Sandie Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Dette er en dårlig ide`.Hadde aldri - under noen omstendigheter tatt første date hjemme.Det blir på egen risk,uansett om du kun er ute etter en casual hookup kan ting ende opp på en måte du ikke ønsker.Det er ikke verdt det.Ellers tenker jeg som AB over her,at du ikke trenger gi han noe stor forklaring hvis du ønsker å dra derifra.Send han heller en melding dagen etter,om at kjemien ikke var helt på plass. 4
Gjest O.G. Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Det der er en veldig dårlig ide, du må tenke på din sikkerhet.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 Best om du finner en annen måte å treffe han på. HH Anonymkode: 62e0f...909
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #6 Skrevet 9. desember 2015 Jeg dro rett hjem til en kar på vår første date. Men da hadde vi allerede hatt hverandre på fb en god stund, og jeg så at vi både hadde mange felles venner samt at han bodde så sentralt at det ikke hadde vært helt krise å beine ut hvis det skulle bli kleint.Gikk helt fint, og vi møtes fortsatt den dag i dag. Men jeg hadde ikke anbefalt deg det dersom du ikke vet noen verdens ting om karen fra før av. For alt det du vet så kan han være psykopat eller utgi seg for å være en helt annen person enn det han er. Anonymkode: 347d5...3f4
Okapi Skrevet 9. desember 2015 #7 Skrevet 9. desember 2015 Aldri opplevd det som noe problem å bli med noen hjem ved første møte, og spesielt ikke om det er folk jeg har snakket med på nett i lang tid. Ærlig talt, folk er stort sett ganske siviliserte. Sannsynligheten for at han kapper hodet av deg og stapper deg i fryseren er så liten at jeg tror bilturen bort til ham antageligvis er farligere, statistisk sett. Det er jo heller ikke som om du forplikter deg til å bli. Om du ikke trives, så dra hjem igjen.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #8 Skrevet 9. desember 2015 Veldig dårlig ide ja.... Det blir omtrent alltid kleint i sånne settinger når det er første treff, og kan bli veldig pressende og ubehagelig forhold til at man vil oppføre seg hyggelig siden man er på besøk og kanskje gir lettere etter for sex selvom man ikke vil.I værste fall så kan det være en gærning, voldtektsmann - sånt vet du ikke på forhånd, så prøv heller å møt han på en cafe midt i mellom dere og bare sitt sammen en time eller to den første gangen og de første par gangene bør du unngå hjemmedates med noen du ikke kjenner. Anonymkode: b8d61...477 1
mjauritz Skrevet 9. desember 2015 #9 Skrevet 9. desember 2015 Men kan du ikke høre om dere heller kanskje kan gå en tur i området rundt han da?Ta med kakao og grille pølser eller noe, og hvis stemningen er god (og han er god) så kan du eventuelt bli med hjem til han hvis du vil det.Da er det ikke like "skummelt" 1
LadyL Skrevet 9. desember 2015 #10 Skrevet 9. desember 2015 Jeg traff en mann hjemme hos han for ikke så lenge siden etter å ha snakket på nett først. Vi hadde også en del felles kjente som jeg forhørte meg hos først. Tanken om at det kunne blitt kleint og ingen kjemi, i tillegg til at han hadde utgitt seg for å være en annen streifet også mine tanker, men nå fikk jeg gode tilbakemeldinger fra våre felles venner. Tror jeg aldri har følt meg så komfortabel på en date før, og vi hadde skikkelig god kjemi. Jeg snakker med han fortsatt, og skal treffe han igjen om ikke lenge, så jeg krysser fingrene for at det går like bra som første gang.Jeg allierte meg også med to venninner som kunne ringe meg om det ble behov, men jeg enset ikke mobilen de 8 timene jeg var der
ajarRun Skrevet 9. desember 2015 #11 Skrevet 9. desember 2015 Jeg dro rett hjem til en kar på vår første date. Men da hadde vi allerede hatt hverandre på fb en god stund, og jeg så at vi både hadde mange felles venner samt at han bodde så sentralt at det ikke hadde vært helt krise å beine ut hvis det skulle bli kleint.Gikk helt fint, og vi møtes fortsatt den dag i dag. Men jeg hadde ikke anbefalt deg det dersom du ikke vet noen verdens ting om karen fra før av. For alt det du vet så kan han være psykopat eller utgi seg for å være en helt annen person enn det han er. Anonymkode: 347d5...3f4Psykopater er ikke nødvendigvis farlig. Den store majoriteten psykopater blir aldri tatt for voldelig kriminalitet.Jeg synes de andre her er pysete, verden er ikke så farlig som de skal ha det til. Ideen om å bli hentet på et fast tidspunkt er genial, bare si du trengte sjåfør fordi du skulle drikke (ta med en flaske vin eller vodka eller whatever). 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #12 Skrevet 9. desember 2015 Jeg har hatt typer på besøk hos meg som jeg har møtt via nett.Alle var ordentlige og jeg kom fra det med livet i beholdSelvsagt skal man være forsiktige men man kan jo ikke tenke slik hver gang? Anonymkode: 8e758...ea1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå