AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Jeg ser etter et hotell med fine, lyse rom og store vinduer på Østlandet, har dere noen tips? Gjerne et litt mer klassisk hotell. Tanken er å gjøre alle forbredelsene der, og da er det fint med greit med lys, både for fotograf og sminkør.Jeg har sett på Grand, men tror det blir litt utenfor budsjett... Anonymkode: a5462...aa7
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Hva med Refsnes Gods i Moss? Anonymkode: cf821...fa8
Rosa Sitron Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 Litt usikker på hva du mener, men du kan jo se an de historiske?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #4 Skrevet 11. desember 2015 Hva med Refsnes Gods i Moss? Anonymkode: cf821...fa8Noen av rommene er ganske stygge! Stygge farger (gulaktige, rosaaktige osv) og stygt sengetøy (blomstrete). Ser ganske gammeldagsut. Anonymkode: 8df02...401
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #5 Skrevet 13. desember 2015 Noen av rommene er ganske stygge! Stygge farger (gulaktige, rosaaktige osv) og stygt sengetøy (blomstrete). Ser ganske gammeldagsut. Anonymkode: 8df02...401Åja.. Da er vel det et heller dårlig alternativ. Jeg visste ikke hvordan det så ut inni, har bare sett utsiden og tenkte at den i alle fall passet beskrivelsen klassisk.. Men da får du droppe det, TS! Hilsen AB#1 Anonymkode: cf821...fa8
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #6 Skrevet 14. desember 2015 Jeg ser etter et hotell med fine, lyse rom og store vinduer på Østlandet, har dere noen tips? Gjerne et litt mer klassisk hotell. Tanken er å gjøre alle forbredelsene der, og da er det fint med greit med lys, både for fotograf og sminkør.Jeg har sett på Grand, men tror det blir litt utenfor budsjett...Anonymkode: a5462...aahvilken tid på året er bryllupet? Dalen hotell er kunnåpent i sommermnd-mwn utrolig flott. du kan jo sjekke ut støtvig hotell også. Ligger I rygge ca 30 min utenfor Oslo. Anonymkode: 888fb...54c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå