Gå til innhold

Klassisk hotell med lyse rom og store vinduer? Østlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser etter et hotell med fine, lyse rom og store vinduer på Østlandet, har dere noen tips? Gjerne et litt mer klassisk hotell. Tanken er å gjøre alle forbredelsene der, og da er det fint med greit med lys, både for fotograf og sminkør.

Jeg har sett på Grand, men tror det blir litt utenfor budsjett...

Anonymkode: a5462...aa7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Refsnes Gods i Moss? :) 

Anonymkode: cf821...fa8

Skrevet

Litt usikker på hva du mener, men du kan jo se an de historiske?

Skrevet

Hva med Refsnes Gods i Moss? :) 

Noen av rommene er ganske stygge! Stygge farger (gulaktige, rosaaktige osv) og stygt sengetøy (blomstrete). Ser ganske gammeldagsut. 

Anonymkode: 8df02...401

Skrevet

Noen av rommene er ganske stygge! Stygge farger (gulaktige, rosaaktige osv) og stygt sengetøy (blomstrete). Ser ganske gammeldagsut. 

Anonymkode: 8df02...401

Åja.. Da er vel det et heller dårlig alternativ. Jeg visste ikke hvordan det så ut inni, har bare sett utsiden og tenkte at den i alle fall passet beskrivelsen klassisk.. :) Men da får du droppe det, TS! ;) 

Hilsen AB#1

Skrevet

Jeg ser etter et hotell med fine, lyse rom og store vinduer på Østlandet, har dere noen tips? Gjerne et litt mer klassisk hotell. Tanken er å gjøre alle forbredelsene der, og da er det fint med greit med lys, både for fotograf og sminkør.

Jeg har sett på Grand, men tror det blir litt utenfor budsjett...

Anonymkode: a5462...aa

hvilken tid på året er bryllupet?  Dalen hotell er kunnåpent i sommermnd-mwn utrolig flott. 

du kan jo sjekke ut støtvig hotell også. Ligger I rygge ca 30 min utenfor Oslo. 

Anonymkode: 888fb...54c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...