Marie20 Skrevet 9. desember 2015 #1 Del Skrevet 9. desember 2015 Jeg jobber i klesbutikk og skal jobbe ett par søndager denne jula. Er det slik at man får 100% da?Har tidligere jobbet i hjemmetjenesten og der får man jo bare litt ekstra i timen.Noen som vet noe om dette? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvefrøken Skrevet 9. desember 2015 #2 Del Skrevet 9. desember 2015 Da jeg jobbe i butikk fulgt vi tariffen til handel og kontor. Jeg fikk 85kr ekstra PR time om jeg hadde jobba nok på forhånd. Ligger ikke sånt tilgjengelig på intranett eller en personalhåndbok eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poserose Skrevet 9. desember 2015 #3 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Butikken er ikke pliktig til å gi deg noe ekstra, men om de har valgt å følge tariff blir det nok en del ekstra. Tror faktisk jeg fikk 100% på søndagene når jeg jobbet i detaljhandel.Den eneste måten å finne ut av det på er å spørre sjefen Endret: Eller så står det i kontrakten din, det er veldig vanlig. Endret 9. desember 2015 av Poserose 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie20 Skrevet 9. desember 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 9. desember 2015 Da jeg jobbe i butikk fulgt vi tariffen til handel og kontor. Jeg fikk 85kr ekstra PR time om jeg hadde jobba nok på forhånd. Ligger ikke sånt tilgjengelig på intranett eller en personalhåndbok eller noe?Vi har ikke intranett i denne jobben.. Har en personalhåndbok, men har ikke funnet noe om tillegg på søndager der. Bare tillegg på lørdager etter 16. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #5 Del Skrevet 9. desember 2015 jeg får bare 90 kroner ekstra i timen på søndager, altså samme UB-tillegg som sent på lørdager... butikk her og! Anonymkode: 5d9b1...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå