Gå til innhold

Hjelp! Porene mine tetter seg hele tiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhhh, jeg hater disse aldringstegnene man opplever med årene. Aller mest plaget er jeg med porene mine. De har i de siste årene blitt veldig synlige og jeg føler at all sminken min bare synker ned i porene som en svamp. Spesielt på haken, nesen og ned under øynene, er det verst. Jeg føler for å klemme (med sånn pore-pinne) hver kveld, men holder meg for god til det og skrubber ansiktet rens i stedet. 

Jeg vet det er litt selvforskyldt, da jeg bruker en ganske dekkende foundation, men uten ser det ut et minefelt på huden min. Det er en vond sirkel! Noen tips? Jeg er ikke spesielt god på dette.. 

Anonymkode: 4cf6b...d99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh, jeg hater disse aldringstegnene man opplever med årene. Aller mest plaget er jeg med porene mine. De har i de siste årene blitt veldig synlige og jeg føler at all sminken min bare synker ned i porene som en svamp. Spesielt på haken, nesen og ned under øynene, er det verst. Jeg føler for å klemme (med sånn pore-pinne) hver kveld, men holder meg for god til det og skrubber ansiktet rens i stedet. 

Jeg vet det er litt selvforskyldt, da jeg bruker en ganske dekkende foundation, men uten ser det ut et minefelt på huden min. Det er en vond sirkel! Noen tips? Jeg er ikke spesielt god på dette.. 

Ting som kan hjelpe:

- God rens og peeling regelmessig (Dermalogica har en som er så mild at den kan brukes hver dag)

- Riktig fuktighetskrem

- Primer

- Dropp dekkende foundation og prøv eller BB- eller CC-cream

Anonymkode: 8b5b4...28a

Skrevet

Ting som kan hjelpe:

- God rens og peeling regelmessig (Dermalogica har en som er så mild at den kan brukes hver dag)

- Riktig fuktighetskrem

- Primer

- Dropp dekkende foundation og prøv eller BB- eller CC-cream

Anonymkode: 8b5b4...28a

forsvinner ikke BB cream veldig lett? Eller kanskje det hjelper med primer?

Har tidligere prøvd en primer som ikke dekket så bra og tenkte at jeg kunne like godt gå uten. Kanskje den var ganske dårlig?

Skrevet

forsvinner ikke BB cream veldig lett? Eller kanskje det hjelper med primer?

Har tidligere prøvd en primer som ikke dekket så bra og tenkte at jeg kunne like godt gå uten. Kanskje den var ganske dårlig?

Jeg personlig er veldig fornøyd med primeren til smashbox. 

Det finnes også sånne kremer som skal krympe porene, men husker ikke hva det het. De har det på kicks og sånt ihvertfall. 

Anonymkode: 22428...5a7

Skrevet (endret)

Sliter selv med store porer og har oppdaget et par produkter som hjelper. 

Jeg vil anbefale rensen til banila, Clean it zero reservatrol. Denne får du på ebay for 160kr. Den fjerner virkelig alt av skitt og porene mine ser helt rene ut.. har faktisk ikke hatt så rene porer på mange år! Det er noe du burde sjekke ut. Har kjøpt den i julepresang til flere i familien fordi den er veldig deilig å bruke. :)  Det er et koreansk merke, men i korea er de veldig flinke på hudpleie og da særlig store porer. Tonymoly er et annet koreansk merke som har en primer/pore filler som funker kjempebra. TonyMoly, egg pore silky smooth balm. Den skuler mine store porer og ligger fint under foundation. Det er også mange brukere som hevder at den minimerer porene på lang sikt, men jeg har desverre ikke brukt den lenge nok til å kunne vite det med sikkerhet. Denne er også billig på ebay. 

ps: om du bestiller på nett, vær alltid nøye med å bestille fra en top rated seller ;)

Endret av mlifjeld
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...