Gå til innhold

Skjer en kredittsjekk så raskt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle bestille noe på nett som jeg ønsket delbetaling på. Kom jo opp at man skulle bli kredittsjekket og så få tilsendt signeringsdokumenter på mail om den ble godkjent. Men etter jeg skrev inn navn og personnummer kommer det opp at kredittsjekken er godkjent, rundt ett minutt etter...Skjer det så raskt eller har jeg misforstått?

Anonymkode: ee09a...2e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle bestille noe på nett som jeg ønsket delbetaling på. Kom jo opp at man skulle bli kredittsjekket og så få tilsendt signeringsdokumenter på mail om den ble godkjent. Men etter jeg skrev inn navn og personnummer kommer det opp at kredittsjekken er godkjent, rundt ett minutt etter...Skjer det så raskt eller har jeg misforstått?

Du har ikke misforstått. Det skjer så raskt!

Skrevet

Går du i en fysisk butikk, og kjøper en mobil med et abonnement, så skjer kredittsjekken på et øyeblikk. 

Er det kredittlån du har søkt på? Så tenk deg nøye om før du bruker av det. Der er høy rente og renters rente opp på der igjen så det er ekstremt kostbare lån og lett å havne i Luksusfellen på. 

Anonymkode: df99b...72f

Skrevet

Du har ikke misforstått. Det skjer så raskt!

Okei, takk :) Imponerende. Hadde regnet med i morgen.

Ts

Skrevet

Går du i en fysisk butikk, og kjøper en mobil med et abonnement, så skjer kredittsjekken på et øyeblikk. 

Er det kredittlån du har søkt på? Så tenk deg nøye om før du bruker av det. Der er høy rente og renters rente opp på der igjen så det er ekstremt kostbare lån og lett å havne i Luksusfellen på. 

Ikke lån nei. En elektronikkvare.

Ts

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor man skal moralisere på denne måten. Det er vel bare å svare på ts spør om og ikke være økonomisk rådgiver med en viftende pekefinger.

Anonymkode: 9e37d...089

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...