AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Jeg holder på med en mann. Vi har hatt sex en gang, og sexen var bra. Men nå har vi ikke hatt sex på flere uker, han sier nemlig at han har hatt så mye stress i livet i det siste at han ikke orker tanken på sex akkurat nå. Men det er jo normalt å ha lyst på hverandre, og når jeg prøver meg så avviser han meg hver gang. Han snakker om fremtiden som inkluderer meg og snakker ofte om hvor glad han er for å ha møtt meg. Og han vil være med meg hele tiden, så det kan jo ikke være at han egentlig ikke liker meg heller. Jeg ble dritsur i går siden han avviste sex igjen, så vi kranglet om dette. Han sa han trengte tid, men visste ikke hvor lenge. Jeg skal prøve å respektere det, men samtidig merker jeg at jeg trenger at vi har sex. Er jeg egoistisk som synes dette er vanskelig? Anonymkode: 989d2...832
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Egoistisk, nei... Selvsentrert og lite forståelsesfull, ja. Anonymkode: ccd9a...3eb
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Hm, ja mulig jeg er det dessverre. Jeg bare synes det er så vanskelig, for jeg merker når vi ikke har sex eller noe særlig annen kos i det hele tatt heller så mister jeg litt etter litt interessen. Vi blir mer som bare venner siden det er ingenting som tilsier at det er noe mer. Jeg får såvidt et lite kyss heller. Men jeg forstår at jeg er litt selvsentrert her. Takk for svar, jeg trengte å høre det Anonymkode: 989d2...832
Kattekvinne Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 Hvor viktig er sex for deg? For meg er mye sex veldig viktig. Og sex som trøst og bindemiddel og for å slappe av. Jeg ville gitt slipp på ham før vi fikk enda dypere følelser.Du har ingen grunn til å være sur eller mase. Det kan hende dere har helt ulik libido og det er bare noe å godta.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #6 Skrevet 9. desember 2015 Hvis han ikke er interessert i sex i begynnelsen av et forhold så kan jeg nesten garantere deg at det ikke vil bli bedre med tiden. Heller motsatt. Anonymkode: 273ea...513 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #7 Skrevet 9. desember 2015 Stusser og over at han ikke vil ha sex i starten engang. Jeg har ny kjæreste som går igjennom mye stress nå, både jobb og privat. Men vi har fortsatt sex. Det har gått litt ned forståelig nok. Men vi har sex omtrent hver gang vi møtes. Anonymkode: e8074...b51 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #8 Skrevet 9. desember 2015 Han tenner ikke på deg og vil bruke sex nekt som grunn til å få deg til å dumpe ham Anonymkode: 53d44...dda
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #9 Skrevet 9. desember 2015 Han tenner ikke på deg og vil bruke sex nekt som grunn til å få deg til å dumpe hamAnonymkode: 53d44...ddaEh,javel..?Men hvorfor fortsetter han da å invitere henne ut,og ha kontakt med henne?Jeg er i samme situasjon som ts.Har kun hatt sex med han 1 gang.Etter det ingenting.Men han flørter med meg,og inviterer meg med på ting. Anonymkode: 9657d...4ca
Sandie Skrevet 9. desember 2015 #10 Skrevet 9. desember 2015 Når han sier han har mye stress i livet,så kan jo det bety så mangt.Alt i fra stress på jobb etc..til andre ting som f.eks. at han sliter med en depresjon.Det kan jo tenkes at dette stresset påvirker potensen,men at han er flau over å involvere deg i det. Hvis du virkelig liker ham ville jeg gitt ham tid,men samtidig prøvd å snakke med ham om hva han egentlig legger i uttrykket stress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå