AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Hvorfor er det så populært med dildo når det er klitoris som er nøkkelen til oss kvinners orgasme? Anonymkode: 0d2f9...ac8
peppermyntete Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Nei, kan det være av samme grunn som at "oss kvinner" synes det er deilig med penis-in-vagina gjort riktig? Noen får jo også vaginal orgasme og mange bruker sikkert flere leketøy eller evt fingre samtidig.
Gjest Raindrops Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Kuk er ganske populært det også, så jeg synes ikke det er så mystisk.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Kanskje klitoris er nøkkelen for mange kvinner, men ikke for alle. Jeg var helt sikker på at jeg ikke kunne få vaginalorgasme, eller orgasme med en mann for den saks skyld, men så traff jeg en mann som gjorde seg kjent med kroppen min og kan få meg til himmelske orgasmer uten å en gang røre klitoris. Så da har jeg fått åpnet sinnet mitt litt, og jeg får sterkere orgasmer ved dildo samtidig som jeg stimulerer klitoris (Når jeg ikke har mannen i nærheten da). Alle er forskjellig. Anonymkode: 1fa8c...705 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 Kanskje klitoris er nøkkelen for mange kvinner, men ikke for alle. Jeg var helt sikker på at jeg ikke kunne få vaginalorgasme, eller orgasme med en mann for den saks skyld, men så traff jeg en mann som gjorde seg kjent med kroppen min og kan få meg til himmelske orgasmer uten å en gang røre klitoris. Så da har jeg fått åpnet sinnet mitt litt, og jeg får sterkere orgasmer ved dildo samtidig som jeg stimulerer klitoris (Når jeg ikke har mannen i nærheten da). Alle er forskjellig. Anonymkode: 1fa8c...705Er jo begrenset hvor mange måter man kan bruke en pikk på. En dildo kan man gjøre mere med. Anbefaler å kjøpe en dildomaskin som kan vibrere, rotere osv i mange forskjellige hastigheter. Koster noen 1000, men kommer til å oppnå noen syke orgasmer.;) Anonymkode: 94118...5c5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #6 Skrevet 9. desember 2015 Kuk er ganske populært det også, så jeg synes ikke det er så mystisk. Hehe Sant det, det er jo noe med "hele pakken" Anonymkode: 0d2f9...ac8
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #7 Skrevet 9. desember 2015 Nei, kan det være av samme grunn som at "oss kvinner" synes det er deilig med penis-in-vagina gjort riktig? Noen får jo også vaginal orgasme og mange bruker sikkert flere leketøy eller evt fingre samtidig.Syns bare det er så mye fokus på "husk klitoris, penetrering gir ikke kvinner så mye"Greit å få høre at noen faktisk får orgasme av vaginal stimulering Anonymkode: 0d2f9...ac8 2
peppermyntete Skrevet 9. desember 2015 #8 Skrevet 9. desember 2015 Syns bare det er så mye fokus på "husk klitoris, penetrering gir ikke kvinner så mye"Greit å få høre at noen faktisk får orgasme av vaginal stimuleringAnonymkode: 0d2f9...ac8Ja, for veldig veldig veldig mange kvinner er jo klitoris nøkkelen. Men det betyr jo ikke at det er bare den som skal lekes med, folk som tror det har misforstått en hel del. 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #9 Skrevet 9. desember 2015 Fordi dildo i skjeden i tillegg til stimulering av klitoris gir meg en mye sterkere og bedre orgasme (samme med ekte vare selvfølgelig) Anonymkode: 2b0a8...f5a 3
Gjest Trollkarlen Skrevet 9. desember 2015 #10 Skrevet 9. desember 2015 Ja hvorfor dildo egentlig? Jeg googlet og fant ut at "The Oxford English Dictionary (OED) describes the word as being of "origin unknown".".
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #11 Skrevet 9. desember 2015 Fordi dildo er mye større enn en penis og greier derfor å stimulere g punkt og vagina vegger bedre enn en penis, dessuten så kan man dytte den både frem og tilbake og til siden og rotere den rundt , noe som er noe heeeelt annet enn en blyant-penis bare stabbende rett inn og rett ut (som gir nada) Bruker dildo og stimulerer klitten samtidig Anonymkode: fc026...389 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #12 Skrevet 9. desember 2015 Fordi dildo er mye større enn en penis og greier derfor å stimulere g punkt og vagina vegger bedre enn en penis, dessuten så kan man dytte den både frem og tilbake og til siden og rotere den rundt , noe som er noe heeeelt annet enn en blyant-penis bare stabbende rett inn og rett ut (som gir nada) Bruker dildo og stimulerer klitten samtidigAnonymkode: fc026...389Liker du å bruke dildo fremfor partneren, og ikke la han slippe til inni deg?:) Anonymkode: 94118...5c5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå