Hegius Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 I går gikk jeg forbi eventyrbruden i Stavanger, og i vinduet var drømmekjolen!! Det var som den var skapt for meg, akkurat perfekt! Synd at vi ikke har planer om å gifte oss enda Er det noen som vet hvilken kjole dette er? Hadde vært kjekt å vite, selv om det ikke er aktuelt enda.
Gjest Solopp Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Stikk hodet inn og spør Vakker kjole!
Hegius Skrevet 9. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2015 Stikk hodet inn og spør Vakker kjole!Hehe, jeg vet ikke om jeg tørr, tror jeg ville følt meg litt "dum" inne i en brudesalong når jeg ikke skal gifte meg 
Gjest Solopp Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Hehe det er vel ingen der som vet om du skal gifte deg eller ikke? Jeg hadde rast inn og prøvd den til og med Du er jo en mulig fremtidig kunde.
Tinuwiel Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 Skal ikke gifte meg med det første jeg heller, men nå ble jeg litt forelsket! For en nydelig kjole! ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå