patrickbateman Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Hei! Jeg lurer på om interessen er stor for knøtteridning* blant dere? Jeg vurderer sterkt å skaffe meg en trygg, barnevennlig shetlandsponni som jeg bl.a. ønsker å bruke til knøtteridning ca 3 dager i uken (max 3 barn til dagen i 30 min hver). Det er viktig for meg at ponnien trives og ikke brukes for mye. I motsetning til rideskoler så slipper foresatte å leie, så de står fri til å ta bilder, holde i hånda osv. I tillegg kommer jeg til å ta ca halve pris av det rideskoler tar ettersom jeg ikke gjør dette for profitt og ikke har noen formell utdannelse innen ridning. Man kan også velge å ri på bane eller på tur. Det jeg må vite før jeg eventuelt kjøper en ponni er om det er interesse for dette i Stavanger området? Enten fra deres side eller bekjentes side? Pris blir 80-100,- per 30 min, med mulighet for søsenrabatt :-)* Barn fra ca 2-8 år får ri. I begynnelsen blir de leid og etterhvert som de blir trygge og mestrer det grunnleggende kan de ta over litt selv.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 For min del så er jeg overhodet ikke interessert, dessuten så finnes det en del her i området så allerede kan tilby slikt. Bare på Storhaug er det to som driver med slikt. Så jeg kan ikke se for meg at det skulle være behov for flere... De jeg vet om gjør det heller ikke for profitt, gjør det fordi det er en del av deres livsstil. Vi har fått tilbud flere ganger, gratis... Anonymkode: 9e669...301
patrickbateman Skrevet 9. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2015 For min del så er jeg overhodet ikke interessert, dessuten så finnes det en del her i området så allerede kan tilby slikt. Bare på Storhaug er det to som driver med slikt. Så jeg kan ikke se for meg at det skulle være behov for flere... De jeg vet om gjør det heller ikke for profitt, gjør det fordi det er en del av deres livsstil. Vi har fått tilbud flere ganger, gratis...Anonymkode: 9e669...301Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå