cecily Skrevet 4. oktober 2004 #1 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg trenger litt hjelp nå straks, please. Vi bestilte takkekort i dag, vi trenger per i dag 75 stk, har bestilt 80. Jeg stod i evigheter for å bestemme meg for hvilket bilde, men tok endelig ett i helfigur svart/hvitt med offwhite kort. Spørsmålet er altså, burde jeg heller tatt svart/grått kort og 85 stykker? Jeg tror svart/hvitt-bilde vil forsvinne litt i hvit ramme, men det så fint ut der og da. Angrer litt kanskje, og må ringe i morgen og endre bestillingen om jeg heller vil ha svart kort. What to do?
Piarina Skrevet 4. oktober 2004 #2 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har skrevet ferdig halvparten av våre takkekort, og etter 40 skrevne kort har jeg måttet hive 6 stk pga stygge skrivefeil, skjev skrift etc. Så jeg hadde nok ihvertfall bestilt 10 ekstra...samme med konvolutter, der har jeg også hatt et par uhell. Men du trenger vel ikke flere bilder, bare kort? Hvis bildene kan settes inn i kortet etter at du har skrevet mener jeg. Når det gjelder fargen på kortet så syns jeg nok lyst er finest, er ikke så begreistret for helt svarte kort... Men det blir jo en smaksak... :-) Og det kommer jo også an på hvor mye hvitt og hvor mye svart det er i bildet. Et svart-hvitt bilde kan jo drukne både med hvit og med sort kant rundt, avhengig av bildet.
cecily Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg ombestemte meg etter at jeg ombestemte meg Vi går for det hvite kortet. Jeg er heller ikke så glad i sølvskrift på svart kort når jeg tenker etter. Og hvit ramme tror jeg blir veldig bra faktisk. Bildene blir festet i kortet, så det går ikke an å ta det ut av og plassere det i et annet kort. Jeg satser på at jeg ikke skriver feil og får heller etterbestille noen kort om nødvendig. Takk for superrask hjelp.
Piarina Skrevet 5. oktober 2004 #4 Skrevet 5. oktober 2004 Bare hyggelig Det blir sikkert kjempefint! Noe av grunnen til at jeg ikke er så begeistret for svarte kort lenger (syns det var stilig før) er at jeg nettopp satte bildene våre inn i album, med kullsvarte sider. Og på de sidene hvor det bare er sort-hvitt bilder syns jeg det ser litt dystert og trist ut... :-( Lykke til med skrivingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå