AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Trenger tips og råd.. traff en fyr via en datingtjeneste i slutten av oktober. Vi gikk ut på en date som han tok intiativet til. Neste dag gjorde han det samme. Bare hjemme hos seg selv. Jeg freaket litt ut, da det opplevdes litt voldsomt i løpet av en helg, og jeg ga beskjed om at jeg ikke trodde det kunne bli noe, men at vi gjerne kunne holde kontakt.Jeg var noe rask i den beslutningen... siden hen har vi hatt daglig kontakt. Har møttes noen ganger siden hen. To av gangene har han overnattet hos meg. Og ting har skjedd. Jeg spurte han direkte over sms for en ukes tid siden hva han så for seg. Om det er fwb han ønsker, eller om han ønsker å bli kjent med meg. Da svarte han at jeg har vært rimelig utydelig selv (den ser jeg selvsagt!) Og at han var enig i at vi gjerne kunne være venner, men at han ikke hadde møtt noen andre etter meg. Jeg fikk da sagt at jeg var nok litt for rask med å avvise han første gangen, og at jeg gjerne kunne tenke meg å vite hva han kunne tenke seg. Svarte han aldri på. Men dialogen har fortsatt hver dag. I helgen kom han hit og overnattet. Daglig kontakt etter helgen også. Jeg stresser meg litt opp over det her. For jeg opplever selv at jeg er rimelig tydelig med han nå. Jeg har trukket tilbake det jeg sa i oktober, har hatt daglig kontakt med ham, men er redd han bare ønsker vennskap. Livredd for å mase mer på hva han egentlig kunne tenke seg. For meg er det vel så viktig å vite om det er fwb eller noe mer han ser for seg. Men kanskje litt redd for å bli avvist... Nå lurer jeg på om jeg skal invitere han i morgen med på noe på fredag? Jeg er bare så redd for at han tror alt er vennskapelig med meg nå. Jeg gjorde åpenbart en stor tabbe med å avvise han de første gangene, men han må jo skjønne at jeg ikke har daglig kontakt kun med en som jeg ønsker som venn? Burde jeg invitere han med på noe på fredag, eller er løpet kjørt, og jeg bare burde avvente? Begynner å like fyren veldig godt, men redd jeg er havnet i en vennesone jeg selv har plassert meg godt i. Anonymkode: c09fc...3d2
mjauritz Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Jeg tror kanskje han trenger litt tid på å "omstille" seg etter du sa du ønsket noe mer. Siden du tross alt var ganske tydelig på at du ikke ville ha noe mer i starten. Han har sikkert trodd du bare ville være venner og har derfor holdt følelsene tilbake, og nå når du sier du ønsker mer så trenger han kanskje litt tid for å tenke gjennom og føle seg frem til om det er noe han også ønsker.Kanskje du kan invitere han på noe som ikke innebærer sex? Altså en ordentlig date-setting hvor dere kan se om gnisten virkelig er der uten at det ligger i kortene at dere skal kaste klærne. Tror det hadde hjulpet for å få litt perspektiv på ting hos han også. Men da må stedet og aktiviteten være en ordentlig date så det ikke oppfattes som et vennskapelig treff.Lykke til!
Gjest nicecar Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Uten å gå så veldig mye inn på det så har jeg vært i noe lignende. Bortsett fra at i mitt tilfelle så var det jeg som var han; Duden jeg traff presiserte etter første date at han ikke var interessert i noe forhold. Jeg omstilte meg automatisk etter det og holdt følelser tilbake. Så ville han plutselig møtes mer og mer, og signalene han ga meg var alt annet enn "friend-sone". Hadde jeg vært deg så hadde jeg fortsatt å møte han, men bare la alt gå av seg selv på naturlig måte. Var han tidligere betatt av deg så vil han mest sannsynlig bli det igjen etterhvert som dere finner på flere og flere hyggelige ting sammen. Bare gi det litt tid og se det ann
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Er jo bare å invitere han om du vil det , men han vet nok ikke helt hvor seriøst han skal ta deg lenger siden du først har avvist han og senere spør om han er ute etter fwb. Anonymkode: f89fd...ad0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå