AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Dersom du, som er en mann, skulle ha dratt på fest/klubb med kompiser for eksempel på sydenferie.... hva gjør dere da? Jeg vet dere drar ut for å sjekke opp damer, få dere ligg osv.. Men hvor puter dere? Doen på utestedet? Hotellet deres? Hotellet til jenta? Dersom du og dama du sjekket opp stikker, stikker du fra kompisene dine og du møter dem ikke før neste morgen da, eller? Sorry, har masse spørsmål... er jente, vært på et par sydenferier med venninner... Men vil vite hva gutter tenker og hvordan det foregår hos menn.... Anonymkode: b0143...b9b
Gjest O.G. Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Dersom du, som er en mann, skulle ha dratt på fest/klubb med kompiser for eksempel på sydenferie.... hva gjør dere da? Jeg vet dere drar ut for å sjekke opp damer, få dere ligg osv.. Men hvor puter dere? Doen på utestedet? Hotellet deres? Hotellet til jenta? Dersom du og dama du sjekket opp stikker, stikker du fra kompisene dine og du møter dem ikke før neste morgen da, eller? Sorry, har masse spørsmål... er jente, vært på et par sydenferier med venninner... Men vil vite hva gutter tenker og hvordan det foregår hos menn.... Anonymkode: b0143...b9b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Wow.......Tror du bør bli noen år eldre før du vurderer å dra på flere sydenturer å pule gutter....Og til info: såklart går man på hotellet - husk kondom! Kjønnssykdommene koker over på sånne steder! Anonymkode: b6380...c3a 1
mjauritz Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Kjenner en del som har jobbet i syden, og ligget masse rundt.Som regel tar de bare med seg jenta på stranden, på en av de sengene. Sånn at de slipper å styre med å komme seg til/fra hotellet + at de slipper å kaste ut dama, for noen av de ville vist nok ikke gå.I verste fall tar de det på hotellrommet, men ønsker deg som regel ut ganske fort etter de er ferdig.Litt som en våtserviett.
herremann Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 Dersom du, som er en mann, skulle ha dratt på fest/klubb med kompiser for eksempel på sydenferie.... hva gjør dere da? Jeg vet dere drar ut for å sjekke opp damer, få dere ligg osv.. Men hvor puter dere? Doen på utestedet? Hotellet deres? Hotellet til jenta? Dersom du og dama du sjekket opp stikker, stikker du fra kompisene dine og du møter dem ikke før neste morgen da, eller? Sorry, har masse spørsmål... er jente, vært på et par sydenferier med venninner... Men vil vite hva gutter tenker og hvordan det foregår hos menn.... Anonymkode: b0143...b9bvi puler på akkurat de samme stedene som du og veninnene dine pulte mannfolk når dere var i syden.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #6 Skrevet 9. desember 2015 Jeg pleier hsr pult jenter på doen på utestedet, stranda og på hotellet.. Det gjør ingenting om jenta blir til dagen etter, siden det er hyggelig å kose etter sexen, men vill jo helse at henne skal dra ganske tidlig på morgenen slik at jeg kan finne en ny en etter det! Husk kondom er viktig, utrolig kjip følelse av å ikke ha brukt det Anonymkode: d91cd...f3b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå