AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg gruer meg så til julefeiring. Flere? Anonymkode: 5718a...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #2 Del Skrevet 8. desember 2015 Kan ikke si jeg gleder meg jeg heller:\ Anonymkode: 9b966...433 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #3 Del Skrevet 9. desember 2015 Ja, var alene i fjor men heldigvis velkommen hos familien i år igjen. Det kommer til å bli anstrengt og falskt, og jeg har ingen penger til å kjøpe gaver, så jeg kommer nok til å sitte rundt bordet å føle meg mindreverdig og elendig , og må gå på badet å gråte i skjul som vanlig... Har søkt frelsesarmeen juleaften hjelp hvert år men det fylles opp før jeg rekker å få plass, hadde vært mye hyggeligere å bidratt der! Anonymkode: a8445...555 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 9. desember 2015 #4 Del Skrevet 9. desember 2015 Så mange sånne tråder det er her for tiden. Trist å lese, altså.Hvorfor gruer dere dere til jul egentlig? Sender en klem uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 9. desember 2015 #5 Del Skrevet 9. desember 2015 Jeg er heldigvis en person som gir en lang F i jul og alt som har med det å gjøre. Om det hadde endt med at jeg ett år skulle feire jul alene så hadde jeg satt på en film, lagd meg noe god mat og bare slappet av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tentaclemaiden Skrevet 9. desember 2015 #6 Del Skrevet 9. desember 2015 Gledet meg inntil en stor krangel med moren min for to dager siden.I ett år har hun visst at mannen og jeg skal feire hos faren min i år, og nå kommer skyllebøtta om hvor lite noen bryr seg om henne som må feire jul hos sin søster. De 3 andre alternativene hun har er heller ikke bra nok, og det er min skyld mener hun.Nå håper jeg denne jula bare går fort over, og at hun kanskje roer seg ned igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #7 Del Skrevet 9. desember 2015 Så mange sånne tråder det er her for tiden. Trist å lese, altså.Hvorfor gruer dere dere til jul egentlig? Sender en klem uansett For min del handler det egentlig bare om det stereotypiske; krangling, skriking, drikking osv. Men har en plan i år da. Jeg skal kun være der i 4 dager pga. jobb. Derfor planlegger jeg å si at om det ikke er mulig å være under samme tak i disse 4 dagene uten krangling, så burde vi kanskje bare slutte å feire sammen. Hva er poenget liksom? Så antar det blir et slags ultimatum. Anonymkode: 9b966...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #8 Del Skrevet 9. desember 2015 Jeg gruer meg til jul fordi jeg er trøtt og uinspirert for tiden. Synes det er stressende med alt av gaver, tre, pynting, bakst, julemiddager, julegjester, familie, drikking av akevitt. Eneste jeg muligens liker er romjulsdagene. Får håpe det snur.En annen ting er at jeg er bipolar og går gjennom en tung depresjon for tiden og er bare drittlei livet sånn generlt. Går hjemme om dagene, for syk til å jobbe, for frisk til ikke å kjede vettet av meg. Hver gang jeg prøver meg på noe utenfor husets fire vegger slår sykdommen til. Har prøvd å strikke og lære meg litt språk på egenhånd, men jeg synes rett og slett alt er dørgende kjedelig. Så kjedelig at jeg blir kvalm. Nå er det 6 år siden jeg sluttet å jobbe, og tro du meg, å være ufør er virkelig ikke tingen Anonymkode: 5718a...f77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå