AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg har akkurat fylt 30, har vært sammen med samboeren min i snart to år. Vi ønsker å få barn innen et par år.På jobb i dag ble jeg sittende alene en stund med ei som er en del eldre enn meg i pausen.Husker ikke hvordan vi kom inn på temaet, men det ble snakk om alderen vår. Og hun lurte på om jeg noen gang hadde sett for meg å få barn.. Jeg sa "Ja, det ønsker jeg" og så svarte hun "Så var det å finne riktig pappa da..."Så ble det snakk om andre ting..Øh. Hun vet at jeg har samboer, og at vi har vært sammen en god stund. Hva i all verden mente hun med det svaret..? At han ikke passer som far til barna mine..?Ellers tenker jeg at hun kanskje lurte på om jeg veldig lenge har hatt lyst på barn, men ikke hatt kjærester før jeg ville hatt barn med, siden jeg er 30 og ennå ikke har barn. Hadde samboer i fem år, og et annet forhold som varte i et par år tidligere. Med han ene så jeg ikke for meg barn, med den andre tenkte vi at dette evt. var noe langt frem i tid.Hun har selv barn med en skikkelig drittsekk. Kanskje hun derfor mente at man bør velge barnefar med omhu, men altså. Nå er jeg i et forhold med en bra mann....Vanskelig å vite, men hva tror dere hun mente? Uansett litt frekt å si noe sånt..? Kjenner henne ikke så godt... Anonymkode: 53bae...fea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. desember 2015 #2 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg tror du legger for mye i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #3 Del Skrevet 9. desember 2015 Tror du legger altfor mye i det jeg også, det er fort gjort å glemme at noen har kjæreste , spesielt når de ikke er gift og man ser en ring på fingeren. Som kollega går man ikke å husker på hva en eller annen kollega kan ha nevnt tidligere en eller annen gang. Hun gikk nok ut i fra at du var singel siden du ikke er gift eller har barn allerede. Anonymkode: 4505b...c0b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #4 Del Skrevet 10. desember 2015 Tror du legger altfor mye i det jeg også, det er fort gjort å glemme at noen har kjæreste , spesielt når de ikke er gift og man ser en ring på fingeren.Som jeg skrev, vet hun at jeg har samboer.Hun var nylig innom hjemme hos oss og tok en kaffe, samtidig som hun leverte noe til meg. Da åpnet han døra for henne, mens han sto på farten til fotballtrening... Hun har noen ganger spurt "Hvor skal du og Kristian feire jul i år?" f.eks.Selv om vi ikke kjenner hverandre veldig godt, vet vi da litt om hverandre. Men mulig jeg legger for mye i det. Anonymkode: 53bae...fea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 10. desember 2015 #5 Del Skrevet 10. desember 2015 Tror du legger altfor mye i det jeg også, det er fort gjort å glemme at noen har kjæreste , spesielt når de ikke er gift og man ser en ring på fingeren. Som kollega går man ikke å husker på hva en eller annen kollega kan ha nevnt tidligere en eller annen gang. Hun gikk nok ut i fra at du var singel siden du ikke er gift eller har barn allerede.Anonymkode: 4505b...c0bOg så er det der med at er ikke folk gifte så er det stor sjanse for at sivilstatusen deres er midlertidig. Samboerskap er ikke like seriøst som ekteskap rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. desember 2015 #6 Del Skrevet 11. desember 2015 Hva med å spørre henne på tomannshånd hva hun egentlig mente med det? Spør henne rett ut om hun har noen negative meninger om kjæresten din siden hun sa det, eller om hun har negative erfaringer selv (sistnevnte kun dersom hun selv er mamma). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #7 Del Skrevet 11. desember 2015 Sannsynligvis snakker hun mest om seg selv, som de fleste av oss gjør. Hun har valgt "feil" pappa til sitt/sine barn og har sikkert hatt mange problemer med det. Jeg tvilet på hun mente noe vondt mot deg, hun tenkte nok mest på sin egen situasjon. Anonymkode: b41b3...2c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #8 Del Skrevet 11. desember 2015 Hun har selv barn med en skikkelig drittsekk.(sistnevnte kun dersom hun selv er mamma).Noen bare snakker uten å tenke seg om. Eller, de har masse tanker i hodet, men de deler ikke alle. Så når en liten brøkdel blir sagt, høres det helt rart ut for dem som ikke vet hva personen tenker på..F.eks. snakket jeg og en venninne om at det var så lenge siden vi hadde sett en bekjent. Hun lurte på når jeg så henne sist osv. Så sa hun plutselig "Må kontakte henne snart, hun står jo på lista mi". Jeg lurte på hvilken liste...? Hun svarte "Lista!" Jeg så spørrende på henne. Det var julegavelista si hun tenkte på, oversikten over hvem hun har kjøpt/kjøper julegave til. Vi snakket verken om jul eller huskelister før det, så jeg forsto lite....En gang sa jeg "Det er så gyselig stygt med tights full av gullpaljetter... se den der a!" da jeg og ei venninne shoppet sammen. Hun så litt rar ut, og sa at hun hadde kjøpt en sånn til å bruke på julebord. Hun ble faktisk seende bra ut i den.. Men hun trodde meg vel ikke helt da jeg sa det.Folk sier ting, uten å tenke over andres tolkninger av det, og uten å tenke på at folk faktisk kan bli såret, helt uten at det var meningen. Anonymkode: d215d...130 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå