Oppsi Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Som tittelen tilsier.. Når forteller man sin partner at man muligens ikke er i stand til og bære fram et barn? O
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Når det føles naturlig og riktig. Hvis det føles ut som om en bedrar sin partner, fører partneren bak lyset, så er det samvittigheten som sier i fra om at en gjør noe dumt. At det er på tide å si i fra. Men igjen, en sier i fra når det føles naturlig og riktig. Om så er, avtale et møte bare for å sitte ned sammen og prate om akkurat det. Anonymkode: 9511e...437
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Jeg ville fortalt det så fort som overhode mulig. Hvis min hadde visst at han ikke kunne blitt far så ville jeg ha visst det så tidlig som mulig. Anonymkode: 086e8...e4c 1
Skiqueen Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Som tittelen tilsier.. Når forteller man sin partner at man muligens ikke er i stand til og bære fram et barn? ONå vet ikke jeg hvor lenge dere har vært sammen, dette har jo en litt og si ang dette. Men hvis dere er i fast forhold og det ligger i kortene at det blir "dere to" så synes jeg du skal si det så fort som mulig. Det som kanskje er vanskelig er hvordan, her vil jeg anbefale at du gjør det mens dere begge har god tid, og ingen planer/veldig opptatt etc. Vær forberedt på alle mulige forskjellige reaksjoner og vær tålmodig, så krysser jeg fingrene for at dere begge vokser sammen som par når dere har fått pratet sammen. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 Jeg ville heller blitt litt mer sikker i min sak enn "kanskje aldri" før jeg tok det opp. I alle fall avdramatisere og være realistisk. Om man er sub-fertil, så er ikke det det samme som å være infertil. Anonymkode: 214b2...468
Gjest Sisti Skrevet 9. desember 2015 #6 Skrevet 9. desember 2015 Det bør man fortelle før man er "partnere". En partner er jo mer enn en kjæreste, det er en man begynner å "dele" livet med, begynner å seriøst se for seg en fremtid med - typisk (men ikke nødvendigvis) en samboer eller ektefelle. Man bør jo fortelle om slikt lenge før den tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå