Gå til innhold

Hvordan unngå "griskheten"?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er det ikke litt voldsomt å lage egne hjemmesider om bryllupet deres? Det virker litt pompøst, synes jeg.

Og det er ikke noen forskjell på å ha en gaveliste i invitasjonen eller på hjemmesiden sin.

Ikke enig! Selve invitasjonen får jo alle gjestene, mens jeg regner hjemmesiden som tilleggsinformasjon (ihvertfall for vår del). Synes det er litt forskjell. Jeg synes egen hjemmeside er en fin og fiffig detalj i vår moderne tid! :-)

Fordelen med en hjemmeside er bl.a at den kan oppdateres etter hvert som det oppstår endringer i planene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sendte ikke med gaveliste til gjestene våre, men vi la adressen til vår (vanlige) hjemmeside, hvor vi hadde lagd litt info om bryllupet; veibeskrivelse til kirken og gaveønskene. Fikk mye fra den listen, så siden ble nok flittig besøkt av mange av gjestene :).

Selv om vi som brudepar ofte synes det er nok at folk bruker tid og penger på å komme til bryllupet, så mener nok alle at det hører med å gi en (liten) gave også.

Skrevet

Vår hjemmeside er også kun med info om bryllupet. Synes ikke det er veldig pompøst. Tok ikke mange timene å gjøre den ferdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...