Gå til innhold

hvor møter man gutter uten Tiden og byn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir nesten opp Tinder. Alle virker så rare og overlegne. Jeg faller bare for gutter jeg har møtt, siden det er personligheten som fenger meg. Tinder blir som en gjettelek og jeg kommer ingen vei. Blir mer kresen av Tinder, men igjen så fremstår mange av guttene som rare. Selfies i speil, ''morsomme'' bilder, fleksing, en rar ''humoristisk'' tekst. Det blir bare rart.

På byn møter jeg som regel folk som fester hver helg, er useriøse, har kjæreste eller er som meg - desperat. Prøver for hardt.

De fleste er vel enig om at det skal komme naturlig. Går ikke på skole, dessverre, og gikk en ''jentelinje'' på vgs (frisør). Jobber i et kvinnedominert yrke. Har få venner. Ingen som kan spleise meg.

Får snart panikkk. Har aldri i hele mitt liv hatt en kjæreste. Er 23år. Vurdere å studere noe bare for å komme inn på markedet. Men det jeg vil studere er typiske kvinneyrker som sykepleie. åå :( Begynner å bli ganske frustrert. Her har venner leilighet med kjæreste, og får barn. Mens jeg vurderer nesten å kjøpe en hund. Er vel for gammel for folkehøyskole, da de fleste er 19-20år.

Anonymkode: f19df...0fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også at nettdating er et dårlig alternativ. Det er først når jeg møter noen ansikt til ansikt at jeg merker om jeg er tiltrukket eller ikke. Det fins da heldigvis flere arenaer enn uteliv der man møter folk ansikt til ansikt.

- Meld deg inn i en forening av noe slag. Dans er et bra alternativ, siden du der faktisk danser med folk av det motsatte kjønn. Det er flere år siden det var sånn at ni av ti på dansekurs var kvinner, etter "Skal vi danse?" er det blitt temmelig likt antall. Jeg vet om flere par som har møtt hverandre i den danseklubben jeg er med i. Det starter gjerne nybegynnerkurs over nyåret. Der er alle like ferske, så du kan bare ta det med ro med tanke på nivået.

Andre muligheter: Kampsport, kor, bowling etc.

- Gå på quizkvelder og på andre måter vær sosial. Da utvider du ditt nettverk og blir kjent med flere menn(esker).

Anonymkode: 41c9b...3a9

• Liker 1
Skrevet

ahh.. endelig noen som tenker det samme som meg. TInder,byen og greier i fylla blir ikke helt det samme som å chate og surre.. liker en date etter kort tid, liker man hverandre så er det topp og hvis ikke så sier man det.. enkelt og greit.

Ender det i vennskap så hadde det ikke skadet heller.

Noe godt kommer alltid ut av galskap. 

Skrevet

Har du noen interesser som deles av gutter? Shopping, kafé, strikking, dans og hest er neppe veien å gå for å treffe menn, men om du liker idrett (ikke lagidrett da, men kanskje kampsport, klatring eller skyting) eller spill burde det ikke være noe problem å bli sånn rimelig omsvermet.

Skrevet

De fleste jeg kjenner har truffet noen gjennom felles venner eller felles interesse. På fest med venners venner, på trening i idrettslaget, da venninna tok med seg en kompis for å fylle opp quizlaget eller på kretssamling der det var en ekstra kjekk fyr. Siden du ikke har noen som må spleise deg så må du ut og finne deg en interesse. Start på et kurs, start med en ny idrett, gjør noe du har tenkt på lenge, men aldri kommet i gang med. Og gjør det alene, når man er to er det lett å klenge seg til den andre man kjenner, og da blir man ikke kjent med noen nye.

Anonymkode: db351...a42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...