Gå til innhold

Bodymist vs parfyme?

solfaktor1

Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen? Har kjøpt body mist men lukten går jo bort etter bare 30 min... Hva er da poenget? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplever at body mist lukter mer "billig" og syntetisk enn parfymer. Kanskje jeg bare har vært uheldig :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever at body mist lukter mer "billig" og syntetisk enn parfymer. Kanskje jeg bare har vært uheldig :P 

Nei, du opplever rett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mist lukter svakere, men kan brukes på større deler av kroppen.

Skulle ønske folk som brukte parfyme lærte seg hvordan man brukte parfyme...

Ørliten dusj; ikke et bad.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mist lukter svakere, men kan brukes på større deler av kroppen.

Skulle ønske folk som brukte parfyme lærte seg hvordan man brukte parfyme...

Ørliten dusj; ikke et bad.

Vel, jeg synes alle burde oppleve å gå rett ut av dusjen og gi seg selv noen reale doser spray med Ambre Russe minst en gang i livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg synes alle burde oppleve å gå rett ut av dusjen og gi seg selv noen reale doser spray med Ambre Russe minst en gang i livet...

Takk for tips! :hjerte:

Hvordan lukter den og hvor kjøper man den?

Anonymkode: 99de4...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan gjerne spraye eg selv så lenge ikke alle på jobben, bussen etc må dele opplevelsen :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! :hjerte:

Hvordan lukter den og hvor kjøper man den?

Den lukter som en runde på brune barer med noen shady typer og det har vært ei lang lang fyll. Totalt gloriøs!! Du kjøper den her. Jeg har også prøver på Ottoman Cuir og Eau Suave. Også de skal jeg ha en full flaske av etterhvert. ER du glad i amber, men vil heller ha noe mindre kostbart så kan jeg trygt anbefale Yves Rochers Voile d'Ambre som er min hellige gral når det kommer til amber. Hvis du ikke våger bestille parfymen, så ta sjansen på dusjsåpa, den er bare fantastisk.

For Flowerbombelskerne kan jeg anbefale denne, det er på et vis "voksenversjon" av Flowerbomb. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lukter som en runde på brune barer med noen shady typer og det har vært ei lang lang fyll. Totalt gloriøs!! Du kjøper den her. Jeg har også prøver på Ottoman Cuir og Eau Suave. Også de skal jeg ha en full flaske av etterhvert. ER du glad i amber, men vil heller ha noe mindre kostbart så kan jeg trygt anbefale Yves Rochers Voile d'Ambre som er min hellige gral når det kommer til amber. Hvis du ikke våger bestille parfymen, så ta sjansen på dusjsåpa, den er bare fantastisk.

For Flowerbombelskerne kan jeg anbefale denne, det er på et vis "voksenversjon" av Flowerbomb. 

Tusen takk! Du er en engel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Du er en engel!

Takk for at jeg fikk det skriftlig. <3

PS: Du fikk med deg at jeg la ved link til Voile d'Amber i en rettelse av innlegget?

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...