Gå til innhold

Frisør/hudpleie i Ski-området - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Har nylig flyttet til Ski (i Akershus), og lurer på om noen har tips til gode frisørsalonger (evt. navn på frisører) og hudpleiesalonger (evt. navn på hudpleiere)? Er interessant med erfaringer generelt, så jeg vet hvilke steder  jeg med fordel kan styre unna.... :-)

Anonymkode: a564f...66f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bodd i ski noen år, og reiser nå inn til Oslo sentrum for å fikse håret.. Altså, det er bare å gi opp salongene i Ski. 

Bortsett fra det er Just You veldig gode på vipper, og det er visst et par steder for negler. Noe annet vet jeg ikke noe mer om

Anonymkode: 94ccf...9d7

Skrevet

Jeg har bodd i ski noen år, og reiser nå inn til Oslo sentrum for å fikse håret.. Altså, det er bare å gi opp salongene i Ski. 

Bortsett fra det er Just You veldig gode på vipper, og det er visst et par steder for negler. Noe annet vet jeg ikke noe mer om

Takk for svar😄 Kjipt å dra inn til Oslo hele tiden, men gjør heller det dersom frisørene i Ski ikke er noe dyktige. Har du bare dårlige erfaringer? 😅

Anonymkode: a564f...66f

Skrevet

Jeg hadde et par faste som jeg gikk til for noen år siden, men standarden min var ikke særlig høy på den tiden. Da de sluttet og jeg ble eldre fikk jeg avsmak etter hvert besøk. Det er utdatert og umoderne. Gammeldagse teknikker og liten peiling på trend. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...