Gå til innhold

Hvorfor kan det ikke stemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, jeg vet ikke hvorfor jeg poster dette her egentlig, for jeg ser jo hvordan situasjonen er. Her er greia: fikk match med en på tinder og vi la hverandre til på snap. Har prøvd å snappe han litt, men får som regel ikke noe tilbake. Jeg lot det bare være da, men et par uker senere fikk jeg snap av han. Han gjorde det ganske tydelig at han var kåt, og jeg bare ok.. (er egentlig ikke min greie det der, men ble litt revet med og det ble noen lettkledde bilder frem og tilbake. Pleier ikke like sånn, men denne gangen gjorde jeg det.) Prøvde å snappe han litt i ettertid også, men ikke noe tilbake seff.. Men jeg tenker på han hele tiden. Har vært på et par andre dater, og snakker med andre menn som vil møte meg, men tenker bare på han her. Jeg vil jo finne kjæreste, og han er tydeligvis ikke ute etter forhold med det første siden han just var i et langt et. Men jeg har lyst til å møte han og jeg har lyst til å ligge med han også :O Men helst vil jeg bare bli kjent med han. Årh, hva kan jeg gjøre? Han bor en time unna også..

Anonymkode: 17133...04d

Videoannonse
Annonse
Gjest nicecar
Skrevet

La han vær, og vent til han tar kontakt.

Skrevet

Glem han, han bruker nok bare tinder og snap når han er kåt . Ikke nedverdig deg selv til å bruke energi og følelser på han.

Anonymkode: 62c76...dbe

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...