AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Har knusktørr hud på vinteren og ingen foundation fungerer for meg, jeg har god hudpleie som hjelper meg på vei men all sminke blir bare liggende oppå huden.Noen som har noen tips? MÅ kunne kjøpes i Oslo da jeg skal på julebord til helgen Anonymkode: 0dd87...1ae
Anwa Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 (endret) Chanel sin CC krem er en krem med lett til medium dekkevne som absolutt egner seg for tørr hud, og MAC sin studio sculpt foundation er en gel basert foundation som også vil passe godt.Chanel sin CC krem er litt stiv i pris da den koster 650,- og den har såklart den typiske Chanel-sminke parfymelukten i seg, men den har mange pleiende ingredienser og den trekker faktisk inn i huden så langt sminke kan gjøre det. Jeg vil anbefale deg å bruke en primer. Om du bruker primer sitter sminken bedre, og huden føles og ser ut som den er mettet på fukt. Her anbefaler jeg Lancome sin La base eller Bare minerals original primer. Endret 8. desember 2015 av Anwa skrivefeil
Gjest Mamama Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Sjekk ut estee lauder sin EE krem. Superfin, og det eneste som ser bra ut på min tørre hud om dagen ihvertfall 👍🏻😊
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #4 Skrevet 5. januar 2016 Kanskje noen på sminkeforum.com kan hjelpe deg? Anonymkode: 6ae12...775
Gjest O.G. Skrevet 5. januar 2016 #5 Skrevet 5. januar 2016 Du trenger skikkelig fuktighetskrem først, deretter kan du snakke om foundation.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #6 Skrevet 5. januar 2016 2 timer siden, O.G. skrev: Du trenger skikkelig fuktighetskrem først, deretter kan du snakke om foundation. Tips til fuktighetskrem da? som ikke blir for fet/skinnende samtidig som den fukter godt, og som ikke gir kvier/hudirritasjon/clogger porer og fremkaller hudormer Anonymkode: 9a0d8...6d6
mm456 Skrevet 5. januar 2016 #7 Skrevet 5. januar 2016 Jeg vil anbefale en god fuktighetskrem, Clarins har mange gode, du kan f. eks se på Kicks sine sider på hvilke som egner seg best for deg. Kan anbefale http://m.kicks.no/clarins/hudpleie/ansikt-c172/hydraquench-very-dry-skin-p24685 , jeg har denne i Normal to Dry og den gir meg plenty av fuktighet, uten å bli fet. Til foundation syns jeg Mac Studio Sculpt er veldig bra når jeg har tørr hud på vinteren, den blir ikke tørr osv, og gir fuktighet. Håper du finner noe som passer for deg ..Og for å være på den sikre siden, alltid lurt å ha en god primer, gjerne Photofinish(?) fra Smashbox, men kan være det er en annen en av de primerene som er for mer tørr hud. Gå gjerne på Kicks og spør, der har de mange ulike. Lykke til! 1
saltyliquorice Skrevet 6. januar 2016 #8 Skrevet 6. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tips til fuktighetskrem da? som ikke blir for fet/skinnende samtidig som den fukter godt, og som ikke gir kvier/hudirritasjon/clogger porer og fremkaller hudormer Anonymkode: 9a0d8...6d6 Eneste fuktighetskrem som funker for meg er La Roche-Posay Effaclar H. Har veldig sensitiv hud, og har tidligere reagert på mange fuktighetskremer (selv de for sensitiv hud), endte noen ganger opp med utslett, kløe og tette porer/akne(!!). Etter at jeg fikk denne anbefalt av hudlege har huden vært fin verdt å prøve. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #9 Skrevet 6. januar 2016 Sensai future solution lx foundation! Stiv pris, men funker som heia! Anonymkode: d9d04...af0
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #10 Skrevet 6. januar 2016 Sorry, mente shiseido ikke sensai. Anonymkode: d9d04...af0
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #11 Skrevet 6. januar 2016 Ikke bruk fondation, bruk bare fuktighetskrem. Med foundation får jo ikke huden puste...Har aldri brukt foundation, og jeg har veldig fin hud ( som jeg ofte får komplimenter for ). Anonymkode: 95f2f...402
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #12 Skrevet 6. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke bruk fondation, bruk bare fuktighetskrem. Med foundation får jo ikke huden puste...Har aldri brukt foundation, og jeg har veldig fin hud ( som jeg ofte får komplimenter for ). Anonymkode: 95f2f...402 Det er ikke alle som får fin, feilfri hud bare ved å bruke fuktighetskrem. Jeg har kjempe ujevn farge, og all verdens fuktighetskrem kan ikke hjelpe med det, derimot kan en foundation jevne den ut litt. Anonymkode: d0926...578
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå