Gjest O.G. Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Kan noen anbefale en rensemaske (gjerne i leire) for maks 200kr?
estrella Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Har du tid til å vente før du får den? Isåfall har jeg tips om koreansk maske (må bare finne navnet ). Alternativt er jeg fornøyd med leiremasken fra REN. Men den tror jeg er nesten dobbelt så dyr. Dog veldig drøy! 1
Gjest O.G. Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Har du tid til å vente før du får den? Isåfall har jeg tips om koreansk maske (må bare finne navnet ). Alternativt er jeg fornøyd med leiremasken fra REN. Men den tror jeg er nesten dobbelt så dyr. Dog veldig drøy! Har tid til å vente. Så fortell meg navnet på vidunderligheten fra Korea.
estrella Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 Har tid til å vente. Så fortell meg navnet på vidunderligheten fra Korea.Innisfree volcanic clay mousse mask eller innisfree volcanic clay mask (originalen kan du si) Elizavecca milky piggy carbonated bubble clay mask (litt dyr ifh til mengden produkt, men morsom maske, bobler opp på huden. Skal brukes på tørr urenset hud! Fjerner sminke osv) 1
Gjest O.G. Skrevet 8. desember 2015 #5 Skrevet 8. desember 2015 Innisfree volcanic clay mousse mask eller innisfree volcanic clay mask (originalen kan du si) Elizavecca milky piggy carbonated bubble clay mask (litt dyr ifh til mengden produkt, men morsom maske, bobler opp på huden. Skal brukes på tørr urenset hud! Fjerner sminke osv) Herlig, de må jeg sjekke ut.
estrella Skrevet 8. desember 2015 #6 Skrevet 8. desember 2015 Herlig, de må jeg sjekke ut.Jeg tror jeg ville gått for originalen av innisfree og elizavecca, siste bare fordi den er morsom 😃 1
Gjest O.G. Skrevet 8. desember 2015 #7 Skrevet 8. desember 2015 Jeg tror jeg ville gått for originalen av innisfree og elizavecca, siste bare fordi den er morsom 😃Ok. Takk for svar nu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå