Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en SA for snart 4 uker siden. Har begynt å få EL symptomber, så håper jeg snart får EL: Har veldig lyst til å bli gravid igjen, fort, så merker jeg er litt "små stresset" for at det tar så lang tid fra SA til EL.

Har vanligvis sykluser på 45 dager....!

Noe annet som og stresser meg. Nå er det flere av mine venninner som er i prøveperiode. Noen har barn fra før, ikke alle. Jeg vet jeg kommer til å bli missunnerlig/sint/trist hvis noen blir gravid før meg. Jeg vet det er en kjempe teit tanke, men det å miste i SA (var uke 8) var så trist.

Har ett barn fra før med samme mann, så vet vi kan bli gravide. Jeg håper det skjer ganske "fort". Brukte nesten 10 mnd på den jeg nå mistet. 

Erfaring med graviditet etter SA?

Huff, dette ble mange spørsmål, men måtte få ut noen tanker.

Anonymkode: 4788a...1a2

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mamma123
Skrevet (endret)

Hadde en SA for snart 4 uker siden. Har begynt å få EL symptomber, så håper jeg snart får EL: Har veldig lyst til å bli gravid igjen, fort, så merker jeg er litt "små stresset" for at det tar så lang tid fra SA til EL.

Har vanligvis sykluser på 45 dager....!

Noe annet som og stresser meg. Nå er det flere av mine venninner som er i prøveperiode. Noen har barn fra før, ikke alle. Jeg vet jeg kommer til å bli missunnerlig/sint/trist hvis noen blir gravid før meg. Jeg vet det er en kjempe teit tanke, men det å miste i SA (var uke 8) var så trist.

Har ett barn fra før med samme mann, så vet vi kan bli gravide. Jeg håper det skjer ganske "fort". Brukte nesten 10 mnd på den jeg nå mistet.

Erfaring med graviditet etter SA?

Huff, dette ble mange spørsmål, men måtte få ut noen tanker.

Anonymkode: 4788a...1a2

Hei,

Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Jeg mistet også tidlig i november, var da 13 uker på veg. Har testa meg for hver dag etter at jeg slutta å blø og fikk positiv eggløsningstest på fredag som var (på syklus dag 22 etter aborten). Hadde oss til både dagen før, på dagen og dagen etter så håper så inderlig at vi har truffet. Må vente til neste fredag igjen før jeg kan teste siden mensen skal komme da. Kjenner det kribler i fingrene og synes tiden går alt for treigt. Vi brukte 2 mnd sist på å bli gravide så har vel egentlig ikke så alt for store forhåpninger til at vi treffer før skikkelig menstruasjon kommer tilbake.

Forstår deg veldig godt når du skriver at du blir missunnelig og sint om noen blir gravide før deg. Føler det akkurat likt med mine venninner. Får helt angst bare av å tenke på at de skulle blitt gravide før meg. Er enda lei meg etter at jeg mista og føler at det eneste som «kurere» sorgen er en ny graviditet.

Krysser fingrene for deg om at det skulle klaffe snart. Det som er viktig i en slik  periode er å tenke på seg selv og konsentrere seg om din egen graviditet, ikke andres. Selv om jeg vet det er kjempe vanskelig J Stor klem til deg TS

Endret av Mamma123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...