AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Jeg har hatt tinder en stund nå. Har hatt de samme bildene og har ikke så mange bilder på facebook å ta av. Tenker derfor å ta noen nye bilder til profilen, men jeg vil ikke at alle på facebook skal se at jeg legger ut 5 selfier av meg selv...Finnes det en måte å lege ut bilder på facebook uten at andre ser? Finnes det "hemmelige" album? Anonymkode: 43c93...eed
SillyFlamingo Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Når du legger ut bilde, status etc. kan du velge hvem du vil dele med... Sett på "kun meg" :) 1
Okapi Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Ja, du kan ha et hemmelig album på fjesbok, ikke noe problem det. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 Den 8.12.2015 at 22.33, SillyFlamingo skrev: Når du legger ut bilde, status etc. kan du velge hvem du vil dele med... Sett på "kun meg" Har enda ikke fått oppdatert bilder. Men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal gjøre det? Kan jeg velge "hemmelig" før bildet legges ut? Jeg har ikke lyst å legge ut bilde så det vises og SÅ endre til "hemmelig. Anonymkode: 43c93...eed
SillyFlamingo Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har enda ikke fått oppdatert bilder. Men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal gjøre det? Kan jeg velge "hemmelig" før bildet legges ut? Jeg har ikke lyst å legge ut bilde så det vises og SÅ endre til "hemmelig. Anonymkode: 43c93...eed Velger "hemmelig" før du trykker på publiser
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #6 Skrevet 9. januar 2016 2 minutter siden, SillyFlamingo skrev: Velger "hemmelig" før du trykker på publiser Og det er sikkert? Må det være enkeltbilde eller må jeg laste opp et album? Anonymkode: 43c93...eed
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #7 Skrevet 9. januar 2016 Dette er ikke noe problem. Du gjør det med enkeltbilde, setter "kun meg". Men du må huske også å skjule det fra tidslinjen/nyhetsfeeden. Da går du på aktivitetsloggen din, finner bildet, og til høyre angir du at ingen skal se innlegget. Anonymkode: d7364...d40
Gjest Honeyblossom Skrevet 9. januar 2016 #8 Skrevet 9. januar 2016 Da jeg var på Tinder opprettet jeg et album hvor personvernsinstillingene var satt til "Kun Meg" også la jeg alle bildene i det albumet. Funket fint
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #9 Skrevet 9. januar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke noe problem. Du gjør det med enkeltbilde, setter "kun meg". Men du må huske også å skjule det fra tidslinjen/nyhetsfeeden. Da går du på aktivitetsloggen din, finner bildet, og til høyre angir du at ingen skal se innlegget. Anonymkode: d7364...d40 Det siste er ikke nødvendig. Det holder med å velge "kun meg" når man publiserer bildet. Anonymkode: e26ff...c7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå