AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Hvor ofte har dere sex? Her er det svært lite sex, kanskje 2 gang i halvåret. Hvor ofte er egentlig vanlig? Føler det tærer litt på ekteskapet dette. Anonymkode: 9be90...035
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Jeg (mann) er litt over 50, kjæresten like under. Vi har ikke vært sammen så veldig lenge, rundt 4 år. Jeg jobber i turnus, så er borte en måned, og hjemme en måned. Når jeg er hjemme har vi sex kanskje 3-4 ganger i uken, i snitt. Enkelte dager elsker vi 2 ganger . Vi er rimelig samkjørte når det gjelder sexbehov, heldigvis, og det kan jo hende at min jobbsituasjon gjør at vi får tid til å savne hverandre skikkelig, sånn at det er "hett" når jeg kommer hjem. Og nå er jeg faktisk snart på tur hjem, etter over 5 uker borte, blir deilig å elske med henne på torsdag....... Anonymkode: 7dfe0...557
Skogshuldra Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Vært sammen/gift i snart 9 år, jeg er 47 og mannen 44 år - har sex (medregna de gangene vi kun gir blowjobs og slikking)ca 3-5 ganger i uka. Vi er flinke til å flørte i hverdagen, ler mye sammen og er fremdeles ganske forelska - og da er veien til sex veldig kort !
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Hver gang vi møtes, dvs 2-3 dager i uka. Vi er 53 år og særboere. Det blir ofte sex både kveld og morgen. Når jeg kommer en lørdagsettermiddag så blir det noen ganger knulling både før og etter middag, men før middagsknull skjer ikke hver gang. Det blir alltid sex når vi legger oss, bortsett fra en gang da jeg sovnet mens hun var på badet. Anonymkode: 124d6...bbc
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 Mann 51 med dame 42, har sex 1-2 ganger dagen Anonymkode: 424fe...191
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #6 Skrevet 9. desember 2015 gjennomsnitt 1 gang pr 1 - 2. måned Anonymkode: 7a6b8...2a2
Volvo240_ Skrevet 9. desember 2015 #7 Skrevet 9. desember 2015 (endret) Mann 50. Gift for andre gang på fjerde året. Jeg er mye vekk i uka, men når jeg er hjemme har vi sex 1-2 ganger hver dag. Har ikke merket at sexlysten har blitt svekket med årene,. - snarere tvert i mot. Jeg tenner veldig på kona, og er mye mer kåt nå enn jeg var i første ekteskap. Da hadde vi sex gjennomsnittlig 1-2 ganger i uka. Håper det blir slik i mange, mange år framover. Flott å kunne ha slike deilige og intense stunder med en kvinne man elsker. Lidenskap og lyst er noe som får meg til å elske livet, og minner meg på hvor heldig jeg er. Endret 9. desember 2015 av Volvo240_ 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #8 Skrevet 9. desember 2015 Mann 50. Gift for andre gang på fjerde året. Jeg er mye vekk i uka, men når jeg er hjemme har vi sex 1-2 ganger hver dag. Har ikke merket at sexlysten har blitt svekket med årene,. - snarere tvert i mot. Jeg tenner veldig på kona, og er mye mer kåt nå enn jeg var i første ekteskap. Da hadde vi sex gjennomsnittlig 1-2 ganger i uka. Håper det blir slik i mange, mange år framover. Flott å kunne ha slike deilige og intense stunder med en kvinne man elsker. Lidenskap og lyst er noe som får meg til å elske livet, og minner meg på hvor heldig jeg er.Bare et spørsmål: hvorfor tror du at du er mer tent nå enn du var i ditt første ekteskap? Handler det om bedre kommunikasjon med din nåværende kone, eller bare mer fysisk attraksjon, evt en kombinasjon? Anonymkode: 28a56...f74
Arabella Skrevet 9. desember 2015 #9 Skrevet 9. desember 2015 TS, i overskriften på tråden din virker det som du henvender deg til alle over 45 år, men lenger ned henvender du deg tydeligvis til dem som har faste partnere. Jeg har vært singel siden jeg var 36 år, så sexfrekvensen for mitt vedkommende er høyst variabel. 2
Onar Skrevet 9. desember 2015 #10 Skrevet 9. desember 2015 TS, i overskriften på tråden din virker det som du henvender deg til alle over 45 år, men lenger ned henvender du deg tydeligvis til dem som har faste partnere. Jeg har vært singel siden jeg var 36 år, så sexfrekvensen for mitt vedkommende er høyst variabel. Hvor gammel er du da ?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #11 Skrevet 10. desember 2015 To ganger i uken sånn ca. Samme partner i 28 år. Anonymkode: 7f034...f90 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #12 Skrevet 10. desember 2015 TS, i overskriften på tråden din virker det som du henvender deg til alle over 45 år, men lenger ned henvender du deg tydeligvis til dem som har faste partnere. Jeg har vært singel siden jeg var 36 år, så sexfrekvensen for mitt vedkommende er høyst variabel.Ts her. Hæ? Jeg har ikke kommentert noe annet i denne tråden enn spørsmålet øverst. Anonymkode: 9be90...035
Arabella Skrevet 10. desember 2015 #13 Skrevet 10. desember 2015 Ts her. Hæ? Jeg har ikke kommentert noe annet i denne tråden enn spørsmålet øverst.Anonymkode: 9be90...035Det er mulig jeg har misforstått, men les hva du selv skriver i hovedinnlegget.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #14 Skrevet 10. desember 2015 Kvinne 46 år, gift i 23 år, og vi har sex i alt fra 4-5 ganger i uken, til 1-2 ganger i mnd, avhengig av hverdag, overskudd og lyst. Anonymkode: b3f4d...8d6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #15 Skrevet 10. desember 2015 Hvor ofte har dere sex? Her er det svært lite sex, kanskje 2 gang i halvåret. Hvor ofte er egentlig vanlig? Føler det tærer litt på ekteskapet dette.Anonymkode: 9be90...035Er vel ikke så mange på den alderen som har sex. Anonymkode: 5251f...480
Nita Skrevet 10. desember 2015 #16 Skrevet 10. desember 2015 Jeg har ikke hatt sex på 6 år men så har jeg også vært singel i like mange år. Jeg er 56 år, aldri funka for meg med one-night-stands, så det blir nok ikke noe mer på meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå