AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Jeg har lugg, men har tenkt å gå tilbake igjen nå. Jeg vet jo at jeg sikkert må gjøre dette gradvis, slik at frisyren blir pen. Jeg har lugg lignende denne (litt kortere): https://www.google.no/search?q=lugg&safe=active&biw=1440&bih=755&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi_2uuWls3JAhVCECwKHUawBCMQ_AUIBigB#safe=active&tbm=isch&q=bangs&imgrc=RXZ-y4g7jY4_CM%3ASå jeg ønsker tips til hvordan jeg skal klippe meg neste gang? Kanksje du har gått fra lugg til uten lugg før?Jeg tror jeg har lyst på midtskill til slutt. Jeg liker å kunne rufse til håret litt, så jeg vil helst ikke ha en frisyre med helt like lengder. Jeg kan selvfølgelig høre med frisøren min, men jeg ønsker å høre deres erfaringer Jeg har forresten rund ansiktsform! Anonymkode: 06b19...dc2
Gjest Klaveret Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Det er vel bare å spare ... dessverre.
Gjest morhjertegod Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Pannebånd, bøyler ble min redning for noen år siden, da luggen ble for lang. Gud som jeg ventet på denne luggen som skulle vokse ut, klipper den aldri igjen :o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå