Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En litt an vri til "Produkter du ikke kjøper igjen". Tenkte vi kunne tipse hverandre om tips til produkter du faktisk handler igjen, igjen og igjen :)

Kan starte med mine:

St. Tropez bronzing lotion face: Selvbruningskrem til ansikt. Denne fargen er perfekt for meg og kremen er farget slik at du ser hvordan den blir på. Den gir en nydelig brunfarge som har null oransje i seg. 

The Balm - Mary-Lou Manizer highlighter: Denne er jeg avhengig av. Gir en nydelig glød til kinnben, under brynene, over leppene + +. Den er også fin å legge på kragebenene om jeg ønsker å fremheve disse, pluss at den også er fin som en øyenskygge. 

Bare Minerals Original foundation: Foundation i pulverform. Bytter ofte når det gjelder flytende foundation, men akkurat denne har jeg i sminkemappen min hele tiden. Bruker denne daglig og elsker den. Brukter enten kun denne eller så bruker jeg den over en flytende foundation. 

Helena Rubinstein Nudit deodorant: Jeg elsker lukten og jeg elsker hvor effektiv den er. Det å finne en deo som ikke lukter ille slet jeg lenge med før jeg fikk tips om denne. Denne har jeg brukt trofast siden jeg fant den og jeg vil nok fortsette med det så lenge den er i produksjon.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trind neglelakk (kjøpes på vita) har gjort underverker for mine negler! Var neglebiter i mange år og brukte først en variant med uggen smak som også gjorde neglene sterkere, nå bruker jeg bare en som forsterker. Fantastisk produkt! 

Anonymkode: 4be0b...66e

• Liker 1
Skrevet

Glominerals LUXE foundation! Perfekt på tørr og livløs, nordisk hud.

Urban decay naked skin concealer! Også perfekt til tørr og livløs hud. Dekker bra, og gir fuktighet.

Urban decay all nighter finishing spray! Altså, hvordab lever man uten?

BeautyBlender eller real teqnicues tilsvarende svamp

Gjest morgendis
Skrevet

- Estée Lauder double wear foundation 
- Maxfactor false lash effect fusion
- Dr hauschka rosenkrem light 

Skrevet

Bare Minerals Matte foundation

Bare Minerals øyenbrynspudder

H&M øyenbrynsblyant med sånn hendig liten børste på tuppen

OPI neglelakk

Clarins Beauty Flash Balm

Kicks Swiss primer

Burts Bees leppepomade

Nivea lypsyl og bodylotion

Gjest Tigress
Skrevet

Eg klarar knapt å bruke opp sminkeprodukt, eg synest dei varer i all æve, men dei få tinga eg verkeleg kjøper oppatt og oppatt er mellom anna Mentholatum-salve, som eg brukar som verdas beste leppepomade. 

Maybelline sin Great Lash er verkeleg bra, og eg trur eg vil kjøpe ny Touche Eclat frå YSL når eg går tom også. 

Skrevet

Vichy deodorant (Flekkfri)

No7 (25+) protect and perfect fuktighetskrem + øyekrem

Bare minerals foundation (pulver)

MAC flytende concealer (NC15)

MakeUp Store concealer (blue) 

MAC rouge (husker ikke hva den heter)

I det siste har jeg også testet MAC studio foundation (flytende), MAC studio pudder (fader også, er usikker på om den heter det egentlig) og MAC vannfast flytende eyeliner. Sistenevnte sitter som superlim.

Wow, innser nå at jeg virkelig elsker MAC.

Anonymkode: 19dc2...067

Skrevet

Glominerals LUXE foundation! Perfekt på tørr og livløs, nordisk hud.

Urban decay naked skin concealer! Også perfekt til tørr og livløs hud. Dekker bra, og gir fuktighet.

Urban decay all nighter finishing spray! Altså, hvordab lever man uten?

BeautyBlender eller real teqnicues tilsvarende svamp

Bruker du denne på dagtid også?   Holder huden seg matt av den?   Sliter med fet hud i t-sonen.  Ser su stor forskjell på sminken med og uten?

Skrevet

Bobbi Brown skin foundation. Denne er desverre ikke mulig å få tak i i min farge lenger :grine:

Mac cover-up concealer

Mac leppestift i Syrup

Neven ansiktsolje for tørr hud

Skrevet

Mac Studio Fix Foundation (NC40)

Max Fix+ Spray

Mac Prep&Prime Highlighter i Lightboost

Mac Mineralize Skinfinish i Give me sun, som solpudder

Anastasia Contour Kit

Skrevet

Mac prep+prime lip primer - holder leppestiften i sjakk i flere timer + sørger for at leppene ikke tørker ut.

Innisfree eye primer - øyenskyggen sitter i 2 dager i strekk uten å stripe. Og så er den skitbillig i tillegg!

Skrevet

Clarins body lotion, christian dior diorshow mascara, maybeline den gule mascaraen og guerlain lebestifter, korres shampo og balsam, body shop øyeskygger.

Anonymkode: cb69b...151

Skrevet

M.A.C pro longwear foundation

urban decay weightless concealer

Kat Von D shade light palette

laura mercier translusent powder

M.A.C blush 

urban decay all nighter finishing spray/ urban decay oli control setting spray 

Skrevet

Bruker du denne på dagtid også?   Holder huden seg matt av den?   Sliter med fet hud i t-sonen.  Ser su stor forskjell på sminken med og uten?

Jeg bruker denne først etter foundation og concealer, for å sette sminken uten å bruke pudder (hater å pakke på for mye sminke på dagtid). Deretter gjør jeg ferdig resten, og sprayer lett over igjen. Det gjør jeg hver eneste morgen. 

Jeg ser MASSIVT forskjell. Både i hvordan sminken ser ut på huden, og holdbarheten. Skal nevnes at jeg har tørr til normal hud, men anbefaler deg ABSOLUTT å prøve den ut! Kommer i liten reiseflaske også, om du vil teste:)

Skrevet

Helena Rubinstein Nudit deodorant

Giorgio Armani Face Fabric foundation og Luminous Silk foundation

Clinique Superfine Liner for Brows

Joico Moisture Recovery hårkur

Guerlain Terracotta solpudder

MD Formulations face & body scrub

Decleor Aroma White C+ nattkrem

Skrevet

Smashbox Lash Layer vippeprimer

Smashbox Halo-pudder

Gosh Catchy Eyes maskara

Smashbox Penny Lane liner

Carmex leppepomade

Pureology Hydrate balsam

Skrevet

Soap&Glory breakfast scrub og righteous butter body lotion. Etter jeg begynte å bruke de regelmessig klør huden nesten aldri lenger. Før hendte det at det klødde så mye at jeg måtte ta pauser under gåturer og slikt om vinteren.

Redken all soft hårkur. Har fått mye mindre floker etter jeg begynte med denne.

Og wake up-makeup foundationen fra Isadora - den passer huden min perfekt.

Skrevet

Mac flytende Foundation nc25

Sensai total finish pudder 203

Mac pro concealer 15

Mac leppestift "angel" (5 gang jeg kjøper den nå) <3

Mac leppestift "myth"

The balm bahama mama solpudder

Dette er sminkeprodukter jeg har kjøpt flere ganger og som jeg kommer til å fortsette å kjøpe 😊

Skrevet

- Rimmel Wake Me Up Concealer + Maybelline Fit Me Concealer. Er de beste jeg har brukt i alle fall.

- Har ikke brukt dette lenge, men vet at jeg kommer til å kjøpe MYE mer framover. Har allerede kjøpt mer, woops. Zoella Beauty Tutti Fruity Lets Spritz (body mist), begge Zoella Beauty body lotions + lipbalmen.

- Eos lipbalm. Ingenting har funket mot mine ødelagte lepper (fra lipglosser og sånt... tørket inn leppene mine), men Eos fungerer helt perfekt for meg. Ingen tørre lepper lenger!

- H&M sine kremete leppestifter, med gullkork. De heter vel H&M Creamy Lipstick, tror jeg. Koster 99 kr og er helt fantastiske på leppene - nydelige farger og herlig myk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...