Alvea Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 En litt an vri til "Produkter du ikke kjøper igjen". Tenkte vi kunne tipse hverandre om tips til produkter du faktisk handler igjen, igjen og igjen Kan starte med mine:St. Tropez bronzing lotion face: Selvbruningskrem til ansikt. Denne fargen er perfekt for meg og kremen er farget slik at du ser hvordan den blir på. Den gir en nydelig brunfarge som har null oransje i seg. The Balm - Mary-Lou Manizer highlighter: Denne er jeg avhengig av. Gir en nydelig glød til kinnben, under brynene, over leppene + +. Den er også fin å legge på kragebenene om jeg ønsker å fremheve disse, pluss at den også er fin som en øyenskygge. Bare Minerals Original foundation: Foundation i pulverform. Bytter ofte når det gjelder flytende foundation, men akkurat denne har jeg i sminkemappen min hele tiden. Bruker denne daglig og elsker den. Brukter enten kun denne eller så bruker jeg den over en flytende foundation. Helena Rubinstein Nudit deodorant: Jeg elsker lukten og jeg elsker hvor effektiv den er. Det å finne en deo som ikke lukter ille slet jeg lenge med før jeg fikk tips om denne. Denne har jeg brukt trofast siden jeg fant den og jeg vil nok fortsette med det så lenge den er i produksjon. 2
Djungelvrål Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 https://www.origins.com/product/15346/11647/skincare/treat/face-masks/Drink-Up-Intensive/Overnight-Mask-to-Quench-Skins-ThirstGir masse fukt, lukter godt.http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-henne/Kosmetikk/Oeyne/Oeyeskygge/Blinc-Eye-Shadow-Phase-One.htmPrimer, den beste jeg har funnet.http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-henne/Kosmetikk/Oeyne/oeyebryn/Blinc-Eyebrow-Mousse.htmØyebrynsgel, ikke funnet en som er bedrehttps://www.douglas.no/douglas/productbrand_673412.html?trac=no.01sh.goo.shopping.douglas_no_pla.pla_all.000000&wt_cc4=marin_bid&wt_cc1=&mkwid=sVOSWMzfM_dc&pcrid=76074860300Beste concealerenhttp://www.sparkjop.no/skSite/Varemerker/Dove/Dove-Summer-Glow-Body-Lotion-250-ml/p/986288_oneSizeBodylotion med litt selvbruning i, den er nå i ny pakning og er i tubehttp://www.sparkjop.no/skSite/Varemerker/Dove/Dove-Summer-Glow-Body-Lotion-250-ml/p/986288_oneSize
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Trind neglelakk (kjøpes på vita) har gjort underverker for mine negler! Var neglebiter i mange år og brukte først en variant med uggen smak som også gjorde neglene sterkere, nå bruker jeg bare en som forsterker. Fantastisk produkt! Anonymkode: 4be0b...66e 1
jegerenenhjørning Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Glominerals LUXE foundation! Perfekt på tørr og livløs, nordisk hud.Urban decay naked skin concealer! Også perfekt til tørr og livløs hud. Dekker bra, og gir fuktighet.Urban decay all nighter finishing spray! Altså, hvordab lever man uten?BeautyBlender eller real teqnicues tilsvarende svamp
Gjest morgendis Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 - Estée Lauder double wear foundation - Maxfactor false lash effect fusion- Dr hauschka rosenkrem light
chouette Skrevet 9. desember 2015 #6 Skrevet 9. desember 2015 Bare Minerals Matte foundationBare Minerals øyenbrynspudderH&M øyenbrynsblyant med sånn hendig liten børste på tuppenOPI neglelakkClarins Beauty Flash BalmKicks Swiss primerBurts Bees leppepomadeNivea lypsyl og bodylotion
Gjest Tigress Skrevet 9. desember 2015 #7 Skrevet 9. desember 2015 Eg klarar knapt å bruke opp sminkeprodukt, eg synest dei varer i all æve, men dei få tinga eg verkeleg kjøper oppatt og oppatt er mellom anna Mentholatum-salve, som eg brukar som verdas beste leppepomade. Maybelline sin Great Lash er verkeleg bra, og eg trur eg vil kjøpe ny Touche Eclat frå YSL når eg går tom også.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #8 Skrevet 9. desember 2015 Vichy deodorant (Flekkfri)No7 (25+) protect and perfect fuktighetskrem + øyekremBare minerals foundation (pulver)MAC flytende concealer (NC15)MakeUp Store concealer (blue) MAC rouge (husker ikke hva den heter)I det siste har jeg også testet MAC studio foundation (flytende), MAC studio pudder (fader også, er usikker på om den heter det egentlig) og MAC vannfast flytende eyeliner. Sistenevnte sitter som superlim.Wow, innser nå at jeg virkelig elsker MAC. Anonymkode: 19dc2...067
Djungelvrål Skrevet 9. desember 2015 #9 Skrevet 9. desember 2015 Glominerals LUXE foundation! Perfekt på tørr og livløs, nordisk hud.Urban decay naked skin concealer! Også perfekt til tørr og livløs hud. Dekker bra, og gir fuktighet.Urban decay all nighter finishing spray! Altså, hvordab lever man uten?BeautyBlender eller real teqnicues tilsvarende svampBruker du denne på dagtid også? Holder huden seg matt av den? Sliter med fet hud i t-sonen. Ser su stor forskjell på sminken med og uten?
Persephone Skrevet 9. desember 2015 #10 Skrevet 9. desember 2015 Bobbi Brown skin foundation. Denne er desverre ikke mulig å få tak i i min farge lenger Mac cover-up concealerMac leppestift i SyrupNeven ansiktsolje for tørr hud
mm456 Skrevet 9. desember 2015 #11 Skrevet 9. desember 2015 Mac Studio Fix Foundation (NC40)Max Fix+ SprayMac Prep&Prime Highlighter i LightboostMac Mineralize Skinfinish i Give me sun, som solpudderAnastasia Contour Kit
Poppie Skrevet 9. desember 2015 #12 Skrevet 9. desember 2015 Mac prep+prime lip primer - holder leppestiften i sjakk i flere timer + sørger for at leppene ikke tørker ut.Innisfree eye primer - øyenskyggen sitter i 2 dager i strekk uten å stripe. Og så er den skitbillig i tillegg!
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #13 Skrevet 9. desember 2015 Clarins body lotion, christian dior diorshow mascara, maybeline den gule mascaraen og guerlain lebestifter, korres shampo og balsam, body shop øyeskygger. Anonymkode: cb69b...151
koko458 Skrevet 10. desember 2015 #14 Skrevet 10. desember 2015 M.A.C pro longwear foundationurban decay weightless concealerKat Von D shade light palettelaura mercier translusent powderM.A.C blush urban decay all nighter finishing spray/ urban decay oli control setting spray
jegerenenhjørning Skrevet 10. desember 2015 #15 Skrevet 10. desember 2015 Bruker du denne på dagtid også? Holder huden seg matt av den? Sliter med fet hud i t-sonen. Ser su stor forskjell på sminken med og uten?Jeg bruker denne først etter foundation og concealer, for å sette sminken uten å bruke pudder (hater å pakke på for mye sminke på dagtid). Deretter gjør jeg ferdig resten, og sprayer lett over igjen. Det gjør jeg hver eneste morgen. Jeg ser MASSIVT forskjell. Både i hvordan sminken ser ut på huden, og holdbarheten. Skal nevnes at jeg har tørr til normal hud, men anbefaler deg ABSOLUTT å prøve den ut! Kommer i liten reiseflaske også, om du vil teste:)
Emelisse Skrevet 10. desember 2015 #16 Skrevet 10. desember 2015 Helena Rubinstein Nudit deodorantGiorgio Armani Face Fabric foundation og Luminous Silk foundationClinique Superfine Liner for BrowsJoico Moisture Recovery hårkurGuerlain Terracotta solpudderMD Formulations face & body scrubDecleor Aroma White C+ nattkrem
^^Belle^^ Skrevet 10. desember 2015 #17 Skrevet 10. desember 2015 Smashbox Lash Layer vippeprimerSmashbox Halo-pudderGosh Catchy Eyes maskaraSmashbox Penny Lane linerCarmex leppepomadePureology Hydrate balsam
Rosaboble15 Skrevet 10. desember 2015 #18 Skrevet 10. desember 2015 Soap&Glory breakfast scrub og righteous butter body lotion. Etter jeg begynte å bruke de regelmessig klør huden nesten aldri lenger. Før hendte det at det klødde så mye at jeg måtte ta pauser under gåturer og slikt om vinteren.Redken all soft hårkur. Har fått mye mindre floker etter jeg begynte med denne.Og wake up-makeup foundationen fra Isadora - den passer huden min perfekt.
Donnaaloove Skrevet 10. desember 2015 #19 Skrevet 10. desember 2015 Mac flytende Foundation nc25Sensai total finish pudder 203Mac pro concealer 15Mac leppestift "angel" (5 gang jeg kjøper den nå) <3Mac leppestift "myth"The balm bahama mama solpudderDette er sminkeprodukter jeg har kjøpt flere ganger og som jeg kommer til å fortsette å kjøpe 😊
lillekattepus Skrevet 10. desember 2015 #20 Skrevet 10. desember 2015 - Rimmel Wake Me Up Concealer + Maybelline Fit Me Concealer. Er de beste jeg har brukt i alle fall.- Har ikke brukt dette lenge, men vet at jeg kommer til å kjøpe MYE mer framover. Har allerede kjøpt mer, woops. Zoella Beauty Tutti Fruity Lets Spritz (body mist), begge Zoella Beauty body lotions + lipbalmen.- Eos lipbalm. Ingenting har funket mot mine ødelagte lepper (fra lipglosser og sånt... tørket inn leppene mine), men Eos fungerer helt perfekt for meg. Ingen tørre lepper lenger!- H&M sine kremete leppestifter, med gullkork. De heter vel H&M Creamy Lipstick, tror jeg. Koster 99 kr og er helt fantastiske på leppene - nydelige farger og herlig myk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå