Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ca. Halvveis igjennom nå, syntes den er sykt døll,dårlig skrevet og forutsigbar... Men greier jo ikke å la være å fullføre ( flink pike/tvangstanker ) Noen som har lest den og kan si om den tar seg opp?

Videoannonse
Annonse
Gjest morhjertegod
Skrevet

Hehehe jeg er som deg, skal lese ferdig bøker, uansett hvordan de er. Jeg har lest denne, satt med samme tanker som deg, men den tar seg litt opp. Jeg liker litt "tyngre" bøker, og klarte ikke helt leve meg inn i denne, men midt på treet. Jeg liker ikke disse oppskrytte bestselgerne, blir så skuffet når jeg har høye forventninger.  Les den ut, spennende å høre hva du syns :o)

Skrevet

Hehehe jeg er som deg, skal lese ferdig bøker, uansett hvordan de er. Jeg har lest denne, satt med samme tanker som deg, men den tar seg litt opp. Jeg liker litt "tyngre" bøker, og klarte ikke helt leve meg inn i denne, men midt på treet. Jeg liker ikke disse oppskrytte bestselgerne, blir så skuffet når jeg har høye forventninger.  Les den ut, spennende å høre hva du syns :o)

jeg er helt som deg, liker litt 'tyngre' bøker!  Ble veldig anbefalt denne, men må si den skuffer. Jeg kommer nok til å fullføre ( for min engen psykens del :P ) men angrer på at jeg begynte...

Skrevet

Den boka er et makkverk fra første til siste side!

• Liker 1
Skrevet

Puh... Nå er jeg ferdig. Den tok seg aldri opp nei. Skuff!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...