Puny Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 er ca. Halvveis igjennom nå, syntes den er sykt døll,dårlig skrevet og forutsigbar... Men greier jo ikke å la være å fullføre ( flink pike/tvangstanker ) Noen som har lest den og kan si om den tar seg opp?
Gjest morhjertegod Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Hehehe jeg er som deg, skal lese ferdig bøker, uansett hvordan de er. Jeg har lest denne, satt med samme tanker som deg, men den tar seg litt opp. Jeg liker litt "tyngre" bøker, og klarte ikke helt leve meg inn i denne, men midt på treet. Jeg liker ikke disse oppskrytte bestselgerne, blir så skuffet når jeg har høye forventninger. Les den ut, spennende å høre hva du syns :o)
Puny Skrevet 8. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2015 Hehehe jeg er som deg, skal lese ferdig bøker, uansett hvordan de er. Jeg har lest denne, satt med samme tanker som deg, men den tar seg litt opp. Jeg liker litt "tyngre" bøker, og klarte ikke helt leve meg inn i denne, men midt på treet. Jeg liker ikke disse oppskrytte bestselgerne, blir så skuffet når jeg har høye forventninger. Les den ut, spennende å høre hva du syns :o)jeg er helt som deg, liker litt 'tyngre' bøker! Ble veldig anbefalt denne, men må si den skuffer. Jeg kommer nok til å fullføre ( for min engen psykens del ) men angrer på at jeg begynte...
MarianneE Skrevet 11. desember 2015 #4 Skrevet 11. desember 2015 Den boka er et makkverk fra første til siste side! 1
Puny Skrevet 17. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2015 Puh... Nå er jeg ferdig. Den tok seg aldri opp nei. Skuff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå