Gå til innhold

Et mulig scenario - tar hun kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okey..

Se for deg at du har møtt en jente på en fest... skjedde ingenting der, vi snakket og hun likte personligheten min! Kan det virke som. 

Så møtes vi senere, da er det bare blikk og korte "hei" egentlig. 

Er det stor sannsynlighet for at hun tar det videre? Eller må jeg som mann gjøre det? 

Anonymkode: c371f...b2d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun vil i 99.99% av alle tilfeller ALDRI ta det videre.Om du vil noe som mann så må du selv gjøre noe med det.

Anonymkode: cf41c...450

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar! Det ante meg!

Kan jeg få flere innspill fra evt. (andre) jenter her? 

Skrevet

Jeg hadde tatt kontakt om jeg følte at du hadde virket interessert på festen. Men jeg er over 30 også.. Hadde antageligvis gått utifra at du ikke var interessert hvis du hadde møtt meg tidlig i tyveårene. 😊

Anonymkode: 493ed...d1f

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke tatt kontakt selv om jeg faktisk hadde vært hodestups forelsket i deg. Tør ikke...

Hilsen 27 år gammel singel feig idiot.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke tatt kontakt selv om jeg faktisk hadde vært hodestups forelsket i deg. Tør ikke...

Hilsen 27 år gammel singel feig idiot.

Oppfølgingsspørsmål: 

Om du syns jeg var en fin fyr og du hadde blitt betatt, men gutten tok aldri kontakt fordi han var treg.. hvor lenge hadde du vært hodestups forelsket?

Sett at du så han nesten hver dag.. 

Skrevet

For å gi deg en pekepinn: jeg har nå vært forelsket i en fyr i 3 år uten å ha gjort noe med det.  Men han kjenner jeg godt.

Hvis jeg ellers treffer nye folk jeg blir nysgjerrig på, forsvinner ikke denne nysgjerrigheten heller før jeg eventuelt blir bedre kjent og finner ut at jeg ikke liker vedkommende likevel.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor bruke tid på å finne ut hvem som bør (eller kanskje kan komme til å) gjøre noe?

Spørsmålet er vel om du vil ha noe til å skje, og hvis du vil det - ta kontakt selv. 

• Liker 4
Skrevet

Er du som mann som må ta det videre, ikke sikkert hun er interessert men det finner du kun ut av ved å invitere henne på date.

Anonymkode: 91d09...7c3

• Liker 1
Skrevet

For å gi deg en pekepinn: jeg har nå vært forelsket i en fyr i 3 år uten å ha gjort noe med det.  Men han kjenner jeg godt.

Hvis jeg ellers treffer nye folk jeg blir nysgjerrig på, forsvinner ikke denne nysgjerrigheten heller før jeg eventuelt blir bedre kjent og finner ut at jeg ikke liker vedkommende likevel.

Vet han at du er forelsket i han? Tios: send han et håndskrevet brev...

Anonymkode: e823e...f95

Gjest nicecar
Skrevet

Hadde jeg vært interessert så hadde jeg kontaktet deg :)

Skrevet

Hadde jeg ville hatt kontakt fordi jeg hadde vært interessert hadde jeg lagt deg til på facebook eller snapchat så hadde jeg latt det være opp til deg å ta "neste steget".

Hadde det derimot bare vært noen som det var hyggelig og prate med på fylla som jeg ikke tenkte noe særlig på dagen etter hadde jeg mest sannsynlig ikke tatt kontakt. Ikke fordi jeg ikke tørr, men fordi noen ganger er fylleprat fra i går best overlatt til gårsdagen og ikke noe jeg trenger å dra med meg videre.

Skrevet

Du er iallefall optimistisk hvis du tror hun tar kontakt.

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke på tide at du får ut fingen og tar kontakt med denne jenta? Du har vel hatt x antall tråder om dette de siste par månedene. 

Spør henne ut, få er ja/nei og gå videre med livet. Du kommer ingensteder ved å starte 100 tråder på KG der du spør om det samme om og om igjen.

Anonymkode: 01561...69b

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar alltid kontakt jeg, om jeg er interessert. Vet jo aldri hva som skjer. Har nok endt med at jeg har virket overivrig til tider, så prøver å ikke virke for interessert hele tiden. Første melding derimot har ingenting imot å sende, hverken til noen jeg har møtt eller på datingtjenester evt etter første møte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...