AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Jeg matcher aldri på Tinder egentlig. Er det fordi jeg ikke er fin? Jeg er gutt 22 Anonymkode: cef2e...f0d
Mayoo Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Vanskelig å vite uten å ha sett bilde av deg.
Gjest incognita Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 La meg bare se inn i krystallkulen min her........ umulig å si uten at du legger ut bilde.
Gjest Tamsi Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 Jeg har sett hvordan mine mannlige venner swiper på tinder (de tar alt) vs veninner, og kan konkludere med at kvinner er myyye mer kresne.
OppNedPåAlt Skrevet 8. desember 2015 #5 Skrevet 8. desember 2015 Legg ut bilde, sladd øynene. Eventuelt send meg en PM, så kan jeg iallefall gi mitt syn på saken
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #6 Skrevet 8. desember 2015 Er ikke intr å sende bilde... Men uansett... Bryr meg ikke så mye egentlig! Syns sjøl jeg har sjarm og ustråling - ikke noe mindre enn andre! Har sletta Tinder... Kommer uansett ikke til å møte min fremtidig kone der TS Anonymkode: cef2e...f0d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #7 Skrevet 8. desember 2015 Kan jo hende det stod noe i profilteksten din som var merkelig, kjedelig eller rart? Jeg pleide å velge de som hadde morsomme tekster. Stod det ingenting, kun høyde, "jeg er en partygutt" eller noe tilsvarende droppa jeg det Anonymkode: 617da...c5a
nittenår Skrevet 8. desember 2015 #8 Skrevet 8. desember 2015 Nei du er ikke stygg.Det er bare at jenter ser så j**la på utseende. Alle har idealmannen, og kanskje du ikke er det for mange, men jeg er sikker på at du er en bedre kjæreste enn mye av svippet på tinder!J19 2
Gjest Nordavind Skrevet 8. desember 2015 #9 Skrevet 8. desember 2015 Pleide også å gå unmatched på tinder i lange perioder. Har normalt utseende men tror de aller fleste jenter er veldig kresne på tinder/happen/etc
Gunnhild19 Skrevet 8. desember 2015 #10 Skrevet 8. desember 2015 Nei du er ikke stygg! er nok bare at matchen din ikke er på tinder 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #11 Skrevet 8. desember 2015 Å få noen match på Tinder har vel ingenting med hvor fin man faktisk er vel ? Anonymkode: 69805...50c
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #12 Skrevet 8. desember 2015 Å få noen match på Tinder har vel ingenting med hvor fin man faktisk er vel ?Anonymkode: 69805...50cHva er det som avgjør da? Anonymkode: 56d79...06b
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #13 Skrevet 8. desember 2015 Du er neppe stygg. Jeg har hatt tinder i snart et år, og har bare trykket like på 4 stk hittil. De trenger ikke være så veldig kjekke engang, men det bør være noe som får dem til å skille seg litt ut fra mengden. Det er et veldig stort utvalg på tinder, så det er fort gjort å bli overkresen. I tillegg er mange av profilene veldig like. Jeg ser ikke etter en Armani-modell, liksom - men når det er så mange å velge mellom, blir lista plutselig skyhøy. Jeg ser jo blant meg og venninnene mine at vi har veldig forskjellig smak når det gjelder hvem vi matcher med og hvem vi synes er kjekke, samt hvor mange vi trykker like på. Uten å vite hvordan du ser ut, er det vanskelig å bedømme om du er attraktiv eller ei. Et tips er å ha mer enn ett bilde, og så bør bildene fortelle litt om hvem du er og hva du liker å gjøre. Et tredje tips er å ikke inkludere bilder der du poserer med andre kvinner. Jeg tror kvinner generelt trykker liker på svært få av mennene på tinder, i forhold til hvor mange kvinner menn trykker liker på. For min del er det bare små filleting som avgjør om jeg hearter en person eller ei på tinder. Er det bare treningsbilder blir det nei, har de bare ett bilde blir det nei, ser de harry ut blir det nei, har de sleik blir det nei, ser de ut som en partygutt blir det nei, skriver de høyde eller noe cheesy blir det nei, er det bilder av bar overkropp blir det nei, osv. - uavhengig av om de er attraktive eller ikke. Signalene man sender ut har veldig mye å si. Det var en jeg matchet med som jeg egentlig ikke syntes var så veldig kjekk, men han virket bare så sinnssykt kul at jeg bare måtte matche med ham. Anonymkode: a8358...7f0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå