Gå til innhold

Gi en julestjerne til noen som må være på sykehus i julen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det høres jo veldig hyggelig ut, selv om jeg mener at pengene kanskje faktisk hadde lønnet seg mer i faktisk kreftforskning, men uansett.

Stusset litt på det, for er det liksom èn stjerne per donasjon?
Hva hvis et sykehus ikke får nok donasjoner til å dekke alle rommene da? Skal noen få stjerne mens andre ikke? Høres faktisk ekstra trist ut å være en av de som ikke får stjerne når noen andre får. Jeg tror jeg hadde følt meg ganske trist da, egentlig :( 

Er det sånn det er? Eller har jeg misforstått?

Anonymkode: 62e99...54d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gi en julestjerne, det er svært mange som reagerer allergisk på disse. 

Anonymkode: 9f5ed...985

• Liker 4
Skrevet

Det er heldigvis snakk om en lysstjerne og ikke blomst. Er nok mange kreftpasienter som uansett ikke får lov å ha blomster på rommet.

• Liker 1
Skrevet

Har du ikke sett reklamen til kreftforeningen? Det er jo snakk om en faktisk julestjerne i vinduet :) 

Anonymkode: 62e99...54d

Skrevet

Slik jeg forstod reklamen så får alle stjerne i vinduet, men de som gir en donasjon får navnet sitt på en stjerne

Gjest SykkelJenny
Skrevet

Det er en støtte til kreftforeningen - samtidig som du får en stjerne hjem tilsendt i posten og en stjerne til sykehuset. Dette er stjerner av papir - og uten lys. Jeg kjøpte ifjor og jeg kjøpte ny nå i år. Ikke så mye for å få stjernen, mest for å støtte en viktig sak i mine øyne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...