AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Det høres jo veldig hyggelig ut, selv om jeg mener at pengene kanskje faktisk hadde lønnet seg mer i faktisk kreftforskning, men uansett.Stusset litt på det, for er det liksom èn stjerne per donasjon?Hva hvis et sykehus ikke får nok donasjoner til å dekke alle rommene da? Skal noen få stjerne mens andre ikke? Høres faktisk ekstra trist ut å være en av de som ikke får stjerne når noen andre får. Jeg tror jeg hadde følt meg ganske trist da, egentlig Er det sånn det er? Eller har jeg misforstått? Anonymkode: 62e99...54d 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Ikke gi en julestjerne, det er svært mange som reagerer allergisk på disse. Anonymkode: 9f5ed...985 4
Rosa Sitron Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Ikke gi en julestjerne, det er svært mange som reagerer allergisk på disse. Anonymkode: 9f5ed...985Det er heldigvis snakk om en lysstjerne og ikke blomst. Er nok mange kreftpasienter som uansett ikke får lov å ha blomster på rommet. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Ikke gi en julestjerne, det er svært mange som reagerer allergisk på disse. Anonymkode: 9f5ed...985Har du ikke sett reklamen til kreftforeningen? Det er jo snakk om en faktisk julestjerne i vinduet Anonymkode: 62e99...54d
MammaSvarDa Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 Slik jeg forstod reklamen så får alle stjerne i vinduet, men de som gir en donasjon får navnet sitt på en stjerne
Gjest SykkelJenny Skrevet 10. desember 2015 #6 Skrevet 10. desember 2015 Det er en støtte til kreftforeningen - samtidig som du får en stjerne hjem tilsendt i posten og en stjerne til sykehuset. Dette er stjerner av papir - og uten lys. Jeg kjøpte ifjor og jeg kjøpte ny nå i år. Ikke så mye for å få stjernen, mest for å støtte en viktig sak i mine øyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå