AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Vi bor 4 timer unna hverandre og vi ble enige om at han kommer til min by. Vi har aldri møtt hverandre før. Derfor er ikke jeg komfortabel med han overnatter. Blir det kleint og vi ikke har noe kjemi, så er det bra han overnatter på hotell og ikke hos meg.Da jeg sa det til han, så ble han sur. Sa det hadde han ALDRI opplevd før og sa jeg var prippen. Han er da ingen voldtektsmann og jeg kan stole på han. Vel, jeg foretrekker han sover på hotell. Er det så vanskelig å skjønne? Har ikke hørt noe mer fra han siden han sa jeg var prippen. Men er det så teit av meg at jeg ikke er komfortabel med han overnatter? Anonymkode: 4d48f...38b 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Nei, ikke teit i det hele tatt. Anonymkode: 324a5...803 19
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Nei, ikke prippen, som du sier, om det blir 0 kjemi, så blir det veldig dumt om han skal overnatte hos deg. Anonymkode: 4c3f4...f3d 8
Gjest Tamsi Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 Høres ut som noen hadde store planer om å få seg noe
Kvinne87Rogaland Skrevet 8. desember 2015 #5 Skrevet 8. desember 2015 Ingen fremmed mann får sove hos meg hvertfall! Hvis han blir sur for det, så er han kanskje ikke noe å samle på uansett... 17
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #6 Skrevet 8. desember 2015 Barnslig fyr. Jeg fikk besøk av en fyr som bodde fem timer unna. Han sa først han ville bo på hotell. Det var meningen også. Men første møte ble så bra så han dro aldri til hotellet men det føltes tryggest for begge parter med hotell. Men hva mente han med at han aldri hadde opplevd noe slikt før? Har han for vane å sjekke opp damer utenbys? Og bo hos de fleste natta? Anonymkode: 99634...441 9
Anjah Skrevet 8. desember 2015 #7 Skrevet 8. desember 2015 (endret) For en infantil type! Bra han ikke har gitt lyd i fra seg tenker jeg. Det kan virke som hovedintensjonen hans var å få seg noe!Du var ikke prippen, men en høyst fornuftig og oppegående kvinne! Endret 8. desember 2015 av Anjah . 10
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #8 Skrevet 8. desember 2015 Absolutt ikke prippen. Det ville vært meget merkelig hvis du hadde latt en fremmed mann overnatte hos deg. Anonymkode: f33b9...4d7 7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #9 Skrevet 8. desember 2015 Men hva mente han med at han aldri hadde opplevd noe slikt før? Har han for vane å sjekke opp damer utenbys? Og bo hos de fleste natta? Anonymkode: 99634...441Det lurer jeg også på. Hadde blitt skeptisk. Anonymkode: f33b9...4d7 4
Snadder Skrevet 8. desember 2015 #10 Skrevet 8. desember 2015 Synes ikke du er prippen i det heletatt. Du tar bare forhåndsregler :D Smart woman 3
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 8. desember 2015 #11 Skrevet 8. desember 2015 Hva da, forventer han sex allerede første gangen dere møtes? Herregud be han vokse opp. Han må da skjønne at du ikke vil han skal overnatte når dere ikke har møttes før, din oppførsel er normal, du er ikke prippen
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #12 Skrevet 8. desember 2015 Han mente ingen kvinner hadde bedt han om å bo på hotell og synes det var rart. Jaja, få se om han tar kontakt igjen og om han fortsatt vil møtes. Sex på første date er helt uaktuelt! Ts Anonymkode: 4d48f...38b 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #13 Skrevet 8. desember 2015 Er det du som har startet flere tråder her? Sist mente du at hotell var avklart? Anonymkode: 23c6f...707 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #14 Skrevet 8. desember 2015 Han mente ingen kvinner hadde bedt han om å bo på hotell og synes det var rart. Jaja, få se om han tar kontakt igjen og om han fortsatt vil møtes. Sex på første date er helt uaktuelt! TsAnonymkode: 4d48f...38bDa må han jo ha gjort dette flere ganger før da Hvor gammel er han? Anonymkode: 99634...441 1
Gjest O.G. Skrevet 8. desember 2015 #15 Skrevet 8. desember 2015 Veldig tydelig at det at han skal på hotell er rett avgjørelse her.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #16 Skrevet 8. desember 2015 Er det du som har startet flere tråder her? Sist mente du at hotell var avklart?Anonymkode: 23c6f...707Nei, det er ikke meg. Har ikke laget noen andre tråder om dette før. Dette er min første. Anonymkode: 4d48f...38b
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #17 Skrevet 8. desember 2015 Da må han jo ha gjort dette flere ganger før da Hvor gammel er han?Anonymkode: 99634...44132 Anonymkode: 4d48f...38b
Gjest Blue Ivy. Skrevet 8. desember 2015 #18 Skrevet 8. desember 2015 Er det noen som er teite, så er det han. Virker som han er ute etter sex ja.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #19 Skrevet 8. desember 2015 Vi bor 4 timer unna hverandre og vi ble enige om at han kommer til min by. Vi har aldri møtt hverandre før. Derfor er ikke jeg komfortabel med han overnatter. Blir det kleint og vi ikke har noe kjemi, så er det bra han overnatter på hotell og ikke hos meg.Da jeg sa det til han, så ble han sur. Sa det hadde han ALDRI opplevd før og sa jeg var prippen. Han er da ingen voldtektsmann og jeg kan stole på han. Vel, jeg foretrekker han sover på hotell. Er det så vanskelig å skjønne? Har ikke hørt noe mer fra han siden han sa jeg var prippen. Men er det så teit av meg at jeg ikke er komfortabel med han overnatter? Anonymkode: 4d48f...38bHadde han vært intr i DEG, så hadde han aldri blitt sur.... Duden er ute etter sex! Anonymkode: ed058...569 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #20 Skrevet 8. desember 2015 Vi bor 4 timer unna hverandre og vi ble enige om at han kommer til min by. Vi har aldri møtt hverandre før. Derfor er ikke jeg komfortabel med han overnatter. Blir det kleint og vi ikke har noe kjemi, så er det bra han overnatter på hotell og ikke hos meg.Da jeg sa det til han, så ble han sur. Sa det hadde han ALDRI opplevd før og sa jeg var prippen. Han er da ingen voldtektsmann og jeg kan stole på han. Vel, jeg foretrekker han sover på hotell. Er det så vanskelig å skjønne? Har ikke hørt noe mer fra han siden han sa jeg var prippen. Men er det så teit av meg at jeg ikke er komfortabel med han overnatter? Anonymkode: 4d48f...38bDu er ikke prippen, han er ute etter sex... Ikke hør på han. Anonymkode: ed058...569 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå