Gå til innhold

Aktivitetsarmbånd og barnevogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter et nytt aktivitetsarmbånd, og kunne veldig gjerne tenke meg et som klarer å registrere skritt selv om jeg går med barnevogn, sykler e.l. Noen som vet om noen armbånd som klarer dette? Har i dag Polar Loop, og den registrerer det ikke. Må vifte og veive med armene for å få den til å registrere, og det gir jo ikke så godt resultat. Så, noen som har noen gode erfaringer? Finnes det noen armbånd som kan registrere når man går på trilletur med barnevogn? Eller må man gå for skritteller som festes til buksen? 

Anonymkode: 83b47...9d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker vivofit, legger det i lommen når jeg er på jobb. Mener den teller riktig, men nå har jeg ikke testet da. 

Skrevet

Navnet sier jo litt, i forhold til at et armbånd ikke alltid klarer å registrere når armen er i ro :) Kanskje fitbit one kan være et alternativ? Ikke armbånd, men en liten dings du fester i buksa, som registrerer aktivitet og høydemeter, blant annet :P

Skrevet

Min fitbit charge hr registrerer skritt selv om jeg går med vogn. Når jeg sykler registrerer den ikke så mange skritt, naturlig nok. Da blir det vel bare når jeg står og sykler opp bakker.

Skrevet

Jeg fester bare mitt armbånd rundt ankelen. Synes de er stygge så liker å få gjemt dem under buksa :) har registrert riktig når jeg har kontrollert ihvertfall 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...